«بانوی سردار» به زودی روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3765158
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
عظیمی:

«بانوی سردار» به زودی روی آنتن می‌رود

گروه اجتماعی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم «بانوی سردار» که زندگی‌نامه سردار بی بی مریم بختیاری را روایت می‌کند، در میان آثار تاریخی مراکز استان‌های کشور، نخستین اثر با درجه «الف» است که به زودی روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، عصر امروز ۲۷ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به مطالبات مردم استان در حوزه فنی و توسعه پوشش دیجیتالی تلویزیونی و رادیویی، گفت: پوشش دیجیتالی استان در سال ۹۴ میزان ۶۰ درصد بود و این میزان در سال جاری به ۹۷ درصد و افتتاح بیش از ۸۰ ایستگاه رسیده است.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در تاثیرگذاری بر مردم از طریق فضای مجازی، افزود: در سال جاری رسانه استان به عنوان رسانه برتر کشوری در حوزه فضای مجازی معرفی شد.
مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه رسانه استان با ساخت آثار فاخر نمایشی خود را به عنوان قطب آثار نمایشی کشور معرفی کرده است، اظهار کرد: فیلم «بانوی سردار» که زندگی‌نامه سردار بی بی مریم بختیاری را روایت می‌کند نخستین اثر با درجه «الف» در آثار تاریخی مراکز استان‌های کشور است که به زودی روی آنتن می‌رود.
عظیمی با تاکید بر اینکه با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در استان، نباید آمار بیکاری در استان زیاد باشد، تصریح کرد: همه مسئولین و رسانه‌ها باید در معرفی استان به عنوان قطب گردشگری در کشور و جذب سرمایه گذار تلاش کنند.
مدیرکل صدا و سیمای استان ادامه داد: صدا و سیمای استان در میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها ظرفیت‌های گردشگری مختلف استان را در سطح ملی معرفی کرد.
وی با بیان اینکه نبود فضای هتلینگ کافی و مناسب در مرکز استان موجب برگزاری این جشنواره در مجتمع تفریحی چغاخور شد، اظهار کرد: یکی از اهداف میزبانی این جشنواره معرفی توانمندی‌های بومی استان برای جذب سرمایه گذاران بود که این نتیجه حاصل شد و نباید در چنین شرایطی نقاط ضعف استان مطرح می‌شد.
عظیمی تصریح کرد: این نخستین جشنواره استانی صدا و سیما است که هیچ اعتباری از سوی استان هزینه شد و تمام اعتبارات ملی بود.
مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه علی رغم تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را با عزت و کرامت جشن می‌گیرد، اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی نقش ممتاز و برجسته‌ای در منطقه دارد و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در این چهل سال با راه اندازی بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای و هزاران شبکه اجتماعی و شکل دهی گروه‌های تروریستی به دنبال فروپاشی انقلاب بوده اند، اما هرگز به هدف خود نرسیده اند، افزود: هدف این دشمنان از بین رفتن کل موجودیت ایران و تجزیه جغرافیایی است و با هیچ جناح سیاسی همراه نیستند.
عظیمی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی مسئولین، رسانه‌ها و مردم ما باید به موضوعات اساسی توجه کنند و از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند بنابراین سیاه نمایی و بی تقوایی با هدف تخریب جناح‌های سیاسی از اهداف دشمنان است.
مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به مهمترین برنامه‌های پخش شده یا در دست پخش از صدا و سیمای استان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های «دستاورد»، «چشم انداز»، «گفتمان انقلاب»، «افق روشن»، «مثبت ۴۰»، مستند «دیدار» و مستند «شهید استکی» را از برنامه‌های حوزه سیمای استان معرفی و تصریح کرد: به طور کل بیش از چهار هزار و ۵۰۵ دقیقه برنامه در این راستا ساخته شده است که بیش از چهار هزار و ۲۰۰ دقیقه آن‌ها روز آنتن رفته است.
وی «زنگ پیروزی»، «رادیو انقلاب»، مستند‌های «خودباوری»، «کارنامه» و «عکاس انقلاب» در غالب هشت هزار و ۹۵ دقیقه برنامه را از تولیدات بخش رادیویی معرفی کرد و افزود: ساخت موشن گرافی، پادکست، پوستر و عکس، اینفوگرافیک، کاریکاتور و تهیه ۵۷ دقیقه کلیپ از تولیدات بخش فضای مجازی است.
عظیمی تهیه مستند‌های «صنعت آنچه بود و آنچه هست»، «چهارمحال و بختیاری در چهل سالگی انقلاب» به همراه ۱۴ گزارش جمعا به مدت ۶۲ دقیقه را از تولیدات صدا و سیمای استان در بخش خبر برشمرد.
وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز استان در تولید برنامه‌ها هیچ گرایشی به قوم خاصی از استان ندارد، اظهار کرد: برنامه‌های رسانه‌ای صرفا بر اساس ظرفیت‌ها و شخصیت‌های استان و معرفی استان صورت می‌گیرد و سعی شده است از همه اقوام در برنامه‌ها بهره ببریم.
انتهای پیام

captcha