دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری آغاز شد
کد خبر: 3765160
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری آغاز شد

گروه اجتماعی- مرحله استانی دومین دوره مسابقات مناظره دانشجویان مراکز علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با محوریت مهارت، کارآفرینی و اشتغال آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فرید براتی، 27 آبان ماه در این آیین با اشاره به اینکه ما درگیر فضای پیچیده سیاسی بوده و در این فضا نیازمند همفکری و همدلی هستیم، گفت: برای عبور از این وضعیت باید به سرمایه‌های اجتماعی نظام که دانشجویان هستند مراجعه کنیم.
وی دانشجویان را از ارکان مهم جامعه مدنی دانست که باید آزادی اندیشه داشته باشند و افزود: ساختار مدنی جامعه ما شکل نگرفته است و باید برای بهبود این ساختار به جنبش‌های دانشجویی رجوع کنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان به خوبی فضای زیرساختی مناظرات دانشجویی را در استان ایجاد کرده است، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی به دلیل تعدد مراکز مسابقات مناظره را به صورت درون دانشگاهی برگزار می‌کند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان نیز در این آیین با اشاره به اینکه برگزاری موفق مناظرات دانشجویی پاسخ به یکی از مطالبات رهبری است، تصریح کرد: این مسابقات در استان با استقبال خوبی از طرف دانشجویان همراه بود.
سیروس رضایی ادامه داد: در مرحله استانی ششمین دوره این مسابقات ۴۸ تیم و در هفتمین دوره ۹۶ تیم شرکت کردند که در هر دو سال رتبه نخست کشوری از لحاظ تعداد تیم دانشجویی و کیفیت برگزاری مسابقات به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.
وی مناظره‌ها را تمرینی برای گفتگو در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی مهارت‌های گفت‌و گو را به صورت عملی بیاموزند.

انتهای پیام

captcha