ایران وحدت اسلامی را بین کشور و مذاهب مختلف ایجاد می‌کند
کد خبر: 3765173
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

ایران وحدت اسلامی را بین کشور و مذاهب مختلف ایجاد می‌کند

گروه سیاسی- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران بزرگترین منادی وحدت است، گفت: اکنون ایران اسلامی در تلاش است که وحدت را میان همه کشورها و مذاهب اسلامی ایجاد کند.

ایران وحدت اسلامی را بین کشور و مذاهب مختلف ایجاد می‌کند

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در همایش حقوق بشر آمریکایی که امروز، 27 آبان ماه در مجتمع فرهنگی – هنری فجر سنندج برگزار شد، به مسئله وحدت اسلامی اشاره و اظهار کرد: همه مسلمانان باید وحدت عملی داشته باشند و در راستای اتحاد بین مذاهب اسلامی گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه نقشه دشمنان این بوده که زیربنای اقتصادی کشوهای اسلامی را به یغما ببرند، افزود: آنها در پی ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند که می طلبد همه مسلمان متحد باشنذ مکر و حیله دشمن را بشناسند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن سرلوحه اخوت، برادری و وحدت است، عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) پیامبر رحمت بودند، با تبعیض و تعصب مخالفت کردند و به فقرا کمک می‌کردند.
وی در ادامه سخنان خود به مسئله حقوق بشر آمریکایی اشاره و عنوان کرد: آمریکا سیاهپوستان کشور خود را از بین می‌برد و جنگ، غارت، بمباران و بکار بردن سلاح‌های شیمیایی در کشورهای مظلوم منطقه، حقوق بشر آنهاست.
ماموستا رستمی ادامه داد: در صورتی که سازمان ملل باید یک سازمان مدافع حقوق بشر باشد اما آنها در برابر همه این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.
وی تاکید کرد: وظیفه همه ما مسلمانان این است که به قرآن کریم پایبند باشیم و اخوت و برادری خود را حفظ کنیم.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ایران بزرگترین منادی وحدت است، یادآور شد: اکنون ایران اسلامی در تلاش است که وحدت اسلامی را میان همه کشورها و مذاهب اسلامی ایجاد کند اما کشورها خارجی در صدد لطمه زدن به این اتحاد هستند.
انتهای پیام

captcha