حمایت از تولیدکنندگان شعاری نباشد
کد خبر: 3765182
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

حمایت از تولیدکنندگان شعاری نباشد

گروه اقتصادی- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز بر ضرورت صادرات محصولات ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولیدکنندگان نباید به شعار خلاصه شود.

حمایت از تولیدکنندگان شعاری نباشد

به گزارش ایکنا از البرز، محمدامین بزازی‌پورفرشی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در نشست فعالان اقتصادی و تجاری عراق و ایران که در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صنعتی البرز برگزار شد، اظهارکرد: اگر تصمیم داریم از اقتصاد تک محصولی نجات پیدا کنیم و وابستگی به نفت نداشته باشیم باید بر سرمایه‌گذاری خارجی و توسعه صادرات محصولات ایرانی تمرکز کنیم که این کار مستلزم تلاش و برنامه‌ریزی است.
وی افزود: باید بتوانیم در یک مسیر درست و منطقی سرمایه‌های داخلی و خارجی را در مسیر تولید به کار ببریم. کار در حوزه اقتصاد بسیار سخت، فنی و علمی است و اگر بخواهیم امنیت کشور را تقویت کنیم یکی از راه‌ها توجه به تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری خارجی است.
این مسئول بیان کرد: اگر بتوانیم تجار خارجی را به سرمایه‌گذاری در ایران ترغیب کنیم به امنیت پایدار، اشتغال و تولید ملی هم کمک کرده‌ایم.
بزاری‌پورفرشی با اشاره به نقش سرمایه‌گذاری خارجی در ایجاد اشتغال پایدار، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی نیاز به اشتغال و توسعه کشور با جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیش از پیش احساس می‌شود و هنر کشور باید این باشد که بتواند سرمایه‌های مختلف در هر گوشه از دنیا را جذب کند و آن را برای توسعه کشور به کار گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در پایان بر ضرورت صادرات محصولات ایرانی تاکید کرد و افزود: علاوه بر توسعه سرمایه‌گذاری خارجی باید شرایطی را فراهم کنیم که تولیدکنندگان ایرانی بتوانند در بازارهای خارجی فعالیت کنند و محصولاتشان را به کشورهای مختلف صادرکنند. حمایت از تولیدکنندگان ایرانی نباید به شعار خلاصه شود و در این راه باید گام‌های اساسی برداشت.
انتهای پیام

 

captcha