حمایت از استارتاپ‌ها، گامی موثر برای اشتغالزایی
کد خبر: 3765187
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

حمایت از استارتاپ‌ها، گامی موثر برای اشتغالزایی

گروه اقتصادی- رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: حمایت از استارتاپ‌ها گامی موثر برای اشتغالزایی و تولید ثروت است.

حمایت از استارتاپ‌ها، گامی موثر برای اشتغالزایی

به گزارش ایکنا از البرز، عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر کرج عصر یکشنبه، 27 آبان در رویداد استارتاپ مشترک مرکز کسب و کارهای نوین شهرداری کرج و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به جمعیت بالای جوان کشور، اشتغالزایی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و برنامه‌های اشتغالزیی باید با لحاظ موقعیت جغرافیایی و استعدادهای هر منطقه اجرایی شود.
وی افزود: نمی‌توان کتمان کرد اقتصاد کشور وابسته به درآمدهای نفتی است هرچند که برای کاهش اتکای بودجه به درآمدهای نفتی اقداماتی صورت گرفته اما همچنان تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.
این مسئول با اشاره به نقش مهم اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اشتغالزایی، گفت: باید از ظرفیت نخبگان و نیروی متخصص جامعه با تقویت زیرساخت‌های کشور بهره گرفت به طورمثال اگراستارت‌آپ‌ها حمایت شوند بخشی از جوانان جویای کار در این حوزه مشغول به فعالیت می‌شوند.
زارع در پایان با بیان اینکه امروز برای رفع بیکاری نیازمند همکاری و مشارکت استارت تاپ‌ها هستیم، گفت: توسعه کسب و کارهای جدید می‌تواند به رونق اشتغال در کلانشهر کرج بینجامد وتولید ثروت کند.
انتهای پیام

captcha