آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3765206
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت، همایش بانوان فرهیخته شیعه و سنی با محوریت « نقش بانوان در تحقق اهداف قرآن، عترت و سنت» امروز در زاهدان برگزار می‌شود.

آغاز ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در سیستان و بلوچستان

محمد سرحدی، کارشناس فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت، همایش بانوان فرهیخته شیعه و سنی با محوریت « نقش بانوان در تحقق اهداف قرآن، عترت و سنت» امروز در زاهدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه یک‌صد نفر از طلاب و مدرسان حوزه علمیه بانوان، اعم از شیعه و سنی، در این همایش حضور خواهند داشت، ادامه داد: در این همایش مهمانانی از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز حضور دارند.
کارشناس فرهنگی نهاد رهبری در امور اهل سنت استان بیان کرد: برپایی نشست تخصصی بانوان شیعه و سنی با محوریت تداوم انقلاب اسلامی با حضور 450 نفر از بانوان حوزوی و دانشگاهی با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در آستانه هفته وحدت برگزار می‌شود.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی جایگاه و نقش زنان در اندیشه متفکران معاصر ویژه مدرسان حوزه‌های علمیه بانوان اهل تسنن میرجاوه، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی در مسجد توحیدیه اهل سنت زاهدان با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته وحدت برگزار خواهد شد.
سرحدی اظهار کرد: اعزام بیش از 20 نفر از مدرسان دانشگاه، روحانیون اهل سنت و مسئولان شیعه و سنی به کنفرانس وحدت اسلامی در تهران از اول آذر امسال و برپایی مراسم جشن وحدت از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح استان است.

انتهای پیام

captcha