تولید‌های قدرت نرم بسیج؛ آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان
کد خبر: 3765241
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

تولید‌های قدرت نرم بسیج؛ آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

گروه فرهنگی- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور بسیج در عرصه جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان مشهود است و تولید‌های قدرت نرم بسیج، آمادگی مقابله با ولنگاری و تهاجم فرهنگی دشمنان را دارد.

تولید‌های قدرت نرم بسیج؛ آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، روز گذشته، ۲۷ آبان ماه، در نشست خبری با خبرنگاران استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر ماه سال ۵۸ برای تشکیل بسیج مستضعفین به تاسی از حرکت‌های فرهنگی و نظامی پیامبر مکرم اسلام (ص) بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) نیز در ابتدای ترویج دین مبین اسلام با توطئه‌های و فتنه‌های دشمنان خارجی و داخلی روبرو بود و برای تبلیغ دین مبین اسلام حفظ و حراست از آن را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گرفت و بسیج نیز به تاسی از این حرکت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.
وی اظهار کرد: البته توطئه‌های دشمنان در داخل کشور و ایجاد ناامنی در زمان پس از پیروزی انقلاب زمینه شکل گیری بسیج با هدف تامین امنیت شد، اما بسیج امروز در تمام عرصه‌ها وارد میدان شده و توانسته تاثیرگذاری بیشتری برای تداوم انقلاب داشته باشد.
سرهنگ عبدی، افزود: جایگاه بسیج در قانون اساسی نیز به خوبی مشخص است و امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیج از نهال به درخت تنومندی تبدیل و از ثمرات آن همگی بهره‌مند هستند.
وی، بیان کرد: امروز بسیج به عنوان الگوی برای سایر گروه‌های مقاومت تبدیل شده و همچنان که دیده می‌شود در لبنان گروه حماس، در عراق حشد الشعبی و در یمن گروه‌های انصارالله به تاسی از بسیج تشکیل شده اند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان، تاکید کرد: حضور بسیج در عرصه جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان نیز مشهود است و تولید‌های قدرت نرم بسیج آمادگی مقابله با ولنگاری و تهاجم فرهنگی دشمنان را دارد.
سرهنگ عبدی، ادامه داد: بسیج با حرکت‌های اقتصادی با موضوع اقتصاد مقاومتی توانست دوران تحریم را به یک موفقیت تبدیل کند و امروز نیز همچنان در مقابل برنامه‌های تحریمی دشمنان توانسته اند ایستادگی و صلابت خود را حفظ کنند.
انتهای پیام

captcha