آغاز «۴۰ جشن کتاب، ۴۰ شهر و ۴۰ نویسنده» در خوزستان
کد خبر: 3765266
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

آغاز «۴۰ جشن کتاب، ۴۰ شهر و ۴۰ نویسنده» در خوزستان

گروه فرهنگی ـ. طرح «۴۰ جشن کتاب، ۴۰ شهر و ۴۰ نویسنده» از طرح‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی از امروز ۲۸ آبان‌ماه در خوزستان آغاز شد.

40 جشن کتاب، 40  شهر و 40 نویسنده در خوزستان آغاز شد

فریبا حیدرپور، دبیر جام باشگاه‎‌‌های کتابخوانی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: طرح 40 جشن کتاب، 40  شهر و 40 نویسنده همزمان با سراسر کشور در هفته کتاب و در راستای جام باشگاه‌های کتابخوانی طی دو روز 28 و 29 آبان در خوزستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان رامهرمز طی سال گذشته شهر دوستدار کتاب معرفی شد، امسال میزبان برخی از برنامه‌های طرح 40 جشن کتاب، 40 شهر و 40 نویسنده است. راهپیمایی باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان و نشست پرسش و پاسخ با حضور معصومه انصاریان نویسنده و داور جام باشگاه‌های کتابخوانی برنامه‌هایی است که امروز 28 آبان در رامهرمز برگزار می‌شوند.

حیدرپور ادامه داد: ساعت 15 امروز نیز کارگاه نویسندگی کودک و نوجوان با حضور این نویسنده برگزار خواهد شد. برنامه‌های طرح 40 جشن کتاب فردا 29 آبان با برنامه‌هایی همچون راهپیمایی اعضای باشگاه‌های کتابخوانی و مهدکودک‌ها از کتابخانه شهید رجایی با شعار «حال خوش خواندن»، نقد و بررسی دو کتاب «کارنامه‌ات را قایم کن» و «خفاش دیوانه» از آثار معصومه انصاریان و جشن امضای کتاب در اهواز ادامه می‌یابد.

دبیر جام باشگاه‎‌‌های کتابخوانی خوزستان خاطرنشان کرد: پنج شنبه 1 آذر نیز طرح کتابگردی با حضور شاعران و نویسندگان در سه کتابفروشی رشد، شرق و شهر کتاب در اهواز اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha