جهاد دانشگاهی متخصص در امر آموزش و پژوهش است
کد خبر: 3765270
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

جهاد دانشگاهی متخصص در امر آموزش و پژوهش است

گروه اجتماعی - شهردار اصفهان با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه هم ماموریت دارد و هم تخصص و شهرداری در این زمینه به نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی باید اعتماد کند و از ظرفیت ها و پتانسیل‌های این نهاد استفاده کند.

جهاد دانشگاهی متخصص در امر آموزش و پژوهش است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اظهار کرد: حقوق شهروندی یک روند و پروسه است که به مرور زمان باید در رفتار جامعه و شهروندان نهادینه شود.
وی، یکی از شعارهای اصلی خود در دوره مسئولیتش را رعایت حقوق شهروندی دانست و گفت: حقوق شهروندی و آموزش آن، ابعاد مختلفی دارد که تمام سطوح جامعه از مسئولین تا بنده را در برمی‌گیرد و در جامعه ما نیازمند این آموزش‌ها هستند.
شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان با بیش از 15 هزار پرسنل یکی از نهادهایی است که در آموزش حقوق شهروندی به کارکنان خود باید پیش قدم باشد.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه هم ماموریت دارد و هم تخصص و شهرداری در این زمینه به نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی باید اعتماد کند و از ظرفیت ها و پتانسیل های این نهاد استفاده کند.
همچنین محمود مراثی رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، فرهنگی و آموزشی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی اصفهان سه گروه پژوهشی در حوزه مطالعات شهری دارد که هر سه گروه می‌توانند در بخش‌های مختلف مورد نیاز، شهرداری اصفهان را کمک نماید.
وی افزود: همچنین خبرگزاری ایسنا و مرکز افکار سنجی ایسپا از دیگر مراکزی هستند که آمادگی ارائه خدمات به شهرداری اصفهان را دارند.
همچنین در این دیدار محمد شریف شاهی، مشاور شهردار اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان در حال راه‌اندازی خانه حقوق شهرداری بوده که در این مجموعه آموزش‌های مورد نیاز شهروندان و کارکنان و محتواهای مورد نیاز آموزشی و تحقیقاتی طراحی و اجرا خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که جهاد دانشگاهی با توجه به تجارب موفق فرهنگی و آموزشی خود، شهرداری اصفهان را در راه اندازی این مجموعه حمایت نماید.
در پایان این نشست مصوب شد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان تهیه و امضا شود و کارگروهی با همکاری دو نهاد جهت کمک به راه‌اندازی خانه حقوق شهرداری اصفهان تشکیل شود.
انتهای پیام

captcha