بسیج؛ یادآور و تداعی‌گر آزادزیستی در تمامی زمان‌ها
کد خبر: 3765279
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

بسیج؛ یادآور و تداعی‌گر آزادزیستی در تمامی زمان‌ها

گروه اجتماعی‌ ـ فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت است، گفت: بسیج، یادآور و تداعی‌گر،آزادزیستی در تمامی زمان‌ها است.

بسیج، یادآور و تداعی‌گر، آزادزیستی در تمامی زمانها است

حسن محمدباقرلو، فرمانده سپاه ماکو‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: همزمان با هفته بسیج، ۷۰ برنامه متنوع فرهنگی در ماکو اجرا می‌شود و این برنامه‌ها امسال با تقارن هفته وحدت با محوریت مردم و در جهت افزایش وحدت و همبستگی مردم اجرا خواهد شد.
وی از برگزاری یادواره شهدای غواص ماکو برای اولین بار در این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج، یادواره ۵ شهید والامقام غواص شهرستان ماکو و شوط با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.
باقرلو، بسیج را مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت یاد کرد و یادآور شد: بسیج یادآور و تداعی‌گر، آزادزیستی در تمامی زمانهاست.
وی شکوفایی جامعه را در راستای همزیستی مسالمت‌آمیز و اندیشه توام با تقوا ابراز کرد و ادامه داد: بسیج، در تمامی عرصه‌ها مقاوم است که رمز پیروزی آن هم ایستادگی یک تنه در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان است.
فرمانده سپاه ماکو جنس توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را از جنس نرم و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد که بسیج طی این سالها مقاوم‌تر از سالهای گذشته است و توانسته محاسبات دشمن را همواره نقش‌برآب کند.
باقرلو همچنین بر نقش خبرنگاران در تشویق اذهان جامعه نسبت به آینده و زندگی تاکید کرد و گفت: حق و حقیقت محض باید در کنار القای امید و نشاط به جامعه انتشار داده‌ شود.
وی بر شروع هفته بسیج از ۲۹ آبان با شعار بسیج، مظهر ایستادگی و مقاومت اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی‌، هنری، ورزشی و اجتماعی و غیره در این هفته برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ماکو با تاکید براینکه ۲۰۰ پایگاه مقاومتی در این هفته با اجرای برنامه‌های محله‌ای و شهرستانی در بزرگداشت این هفته سعی خواهند کرد، افزود: از دیگر برنامه‌های شاخص در این هفته می‌توان به افتتاح طر‌ح‌های محرومیت‌زدایی قرار گاه حمزه‌سیدالشهدا با مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیون تومان در ساخت ۲ مسجد در روستاهای هسار و پنجرلو از توابع ماکو که در طول تاریخ انسانیت مسجد نبود، اشاره کرد.
وی در ادامه پاسداشت هفته بسیج را پاسداری از مردم یاد کرد و افزود: نشست با نخبگان شیعه و سنی همزمان با هفته وحدت با محوریت روشنگری و افشاگری توطئه‌های دشمنان انقلاب برگزار خواهد شد.
باقرلو همچنین بر ارائه خدمات درمانی با مشارکت جامعه پزشکی سپاه ماکو و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در روستاها خبر داد.
وی با اشاره به ۵ آذر سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی برای تشکیل بسیج افزود: ۷۰۰ هزار نفر در تجمع بزرگ بسیجیان با آرمانهای شهدا و امام تجدید میثاق خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha