اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم» در همدان
کد خبر: 3765321
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در راستای اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم، طرح ۱۴۵۲ ویژه کارکنان دولت در همدان برگزار می‌شود.

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن کریم» در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، طرح ملی حفظ قران کریم «بشارت 1452» که از تابستان سال جاری با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های جزء 30 قران کریم و با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی ـ قرآنی کشور کار خود را شروع کرده بود از روز شنبه، 26 آبان‌ماه در بخش کارکنان دولت فعالیت خود را آغاز کرد.

بنا‌بر هماهنگی‌های صورت گرفته بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اداری و استخدامی کشور آموزش حفظ و مفاهیم جزء 30 قرآن کریم به عنوان آموزش عمومی ضمن خدمت برای تمامی کارکنان دولت از امروز به مدت یک ماه بر روی پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir ارائه می‌شود.

طبق اعلام ستاد اجرایی این برنامه در دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت‌کنندگان در این برنامه علاوه بر لحاظ 8 ساعت اموزش ضمن خدمت، هزاران جایزه برای برگزیدگان آزمون پایانی این طرح قرآنی درنظر گرفته شده است.

این آزمون همراه با جوایزی برای پذیرفته‌شدگان خواهد بود، شروع ثبت نام برای حضور در این دوره که از ۲۶ آبان‌ماه آغاز شده تا روز ۲۴ آذرماه ادامه خواهد داشت در پایان این دوره نیز آزمون نهایی طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ آذرماه به صورت مجازی به عمل خواهد آمد.

افرادی که ثبت‌‌ نام می‌کنند بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام به پایگاه مراجعه کرده و طی این بازه زمانی به صورت مجازی در ۱۶ جلسه حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال را فرا خواهند گرفت. جلسات آموزش مجازی به مدت ۱۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

captcha