لزوم توسعه طرح «تعویض تیرهای برق کم‌مصرف» در یزد
کد خبر: 3765368
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

لزوم توسعه طرح «تعویض تیرهای برق کم‌مصرف» در یزد

گروه اجتماعی - سرپرست فرمانداری یزد بر توسعه و گسترش طرح «تعویض تیرهای برق کم‌مصرف» به نواحی مختلف یزد تاکید کرد.

لزوم توسعه طرح «تعويض تيرهای برق کم‌مصرف» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد صبح امروز در نشست با نواب سرپرست شركت توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اهمیت بهینه‌ سازی و توسعه روشنایی شهری اظهار کرد: پروژه‌های مشاركتی شركت توزیع برق با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند تسهیل و تسریع‌کننده این مهم باشد.
وی تعویض فونداسیون و تیرهای برق فرسوده و یكنواخت سازی را از دیگر اقدامات در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان برشمرد و افزود: در صورت گسترش این روند به سایر نقاط یزد به‌ ویژه معابر ورودی، ضمن كاهش مصرف، چهره بصری شهر نیز تغییر خواهد كرد.
حیدری با تاکید بر افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت رسان، به‌ ضرورت تعیین وظایف به‌ ویژه در حریم شهر و روستاها اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای سودجو از این موضوع استفاده می‌کنند كه ضروری است در برق‌رسانی و تحویل كنتور به اراضی كشاورزی كه به‌صورت غیرقانونی تفکیک‌ شده است، دقت بیشتری شود.
آرش نواب، سرپرست شركت توزیع نیروی برق استان یزد در این نشست نیز با اشاره به همكاری متقابل شهرداری یزد در جهت اجرای پروژه‌های مشاركتی افزود: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم‌نامه نسبت به بهینه‌سازی مسیران منتهی به نواحی یزد با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام كنیم.
نواب بابیان اینكه شركت توانیر همواره طرح‌های مهندسی خود را با حفظ ظاهر مبلمان شهری همگام كرده تصریح کرد: استمرار این شیوه نیازمند مشارکت همه بخش‌ها است.
وی پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت برق را مستلزم همراهی بیشتر مراكز تولیدی و صنعتی عنوان كرد و پرداخت به‌موقع بهای مصرفی و مطالبات معوق را لازمه پایداری شبکه توزیع دانست.

انتهای پیام

captcha