هفته وحدت فرصت نمایش انسجام و یکپارچگی جامعه اسلامی به دشمنان است
کد خبر: 3765372
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

هفته وحدت فرصت نمایش انسجام و یکپارچگی جامعه اسلامی به دشمنان است

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: هفته وحدت فرصت بسیار مهمی بوده تا انسجام و یکپارچگی همه جانبه جامعه اسلامی در برابر دشمنان اسلام را به نمایش بگذاریم.

هفته وحدت فرصت ارائه انسجام و یکپارچگی جامعه اسلامی به دشمنان است

حجت الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و سیاسی اسلام وحدت و یکپارچگی مسلمانان است، اظهارکرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) رمز موفقیت را در اتحاد و یکپارچگی مسلمانان می دانند.
وی بیان کرد:امروز با وجود هجمه ها و دشمنی های متعدد با اسلام همه مسلمانان شیعه و سنی باید به اشتراکات و نکات وحدت آفرین تکیه کنند و همه وظیفه دارند راه هرگونه اختلاف افکنی و تفرقه را ببندند و مانع سوء استفاده دشمنان شوند.
هدایتی با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی سبب شده همه دشمنان تسلیم استقامت، وحدت و همدلی ملت ایران شوند و امیدواریم که این اقتدار و عزت برآمده از وحدت در سراسر جهان اسلام فراگیر شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی که دشمنان جهان اسلام در پی ضربه زدن به آرمان ها و اعتقادات مسلمانان جهان هستند و از هر اهرمی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کنند وحدت همه فرق و مذاهب اسلامی به ویژه اهل سنت و شیعه راهگشای مشکلات جهان اسلام و راهی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام می باشد.
وی یادآورشد: باید برگزای جشن‌های این ایام باید به نحوی باشد که زمینه حضور همه اقشار فراهم شود و برنامه ها صرفا محدود به حضور قشر خاصی نشود بلکه مجالس در سطوح عمومی برگزار شود.
انتهای پیام.

captcha