استاندار در رفع نیازهای استان قم اولویت‌بندی کند‌
کد خبر: 3765389
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
آیت‌الله حسینی بوشهری:

استاندار در رفع نیازهای استان قم اولویت‌بندی کند‌

گروه سیاست و اقتصاد ‌ـ امام جمعه موقت قم گفت: باید نیازهایی که در این استان وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد و اولویت‌بندی شده تا به آن‌ها پرداخته شود.

استاندار در رفع نیازهای استان قم اولویت‌بندی کند/ کارهای فراوان بر زمین‌ماندهبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، امام جمعه موقت قم ظهر امروز، 28 آبان‌ماه در دیدار سرپرست استانداری قم گفت: قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی هم افتخار است و هم بار سنگینی است که باید طبق لوازم این مسئولیت، اقدامات را به انجام رساند.
وی افزود: استاندار سابق استان قم انسانی متین و بزرگوار بودند و ان‌شاءلله در آینده بتوانند برای کشور منشأ خدمت باشند و به سرپرست جدید نیز بابت مسئولیت تصدی سرپرست استانداری تبریک می‌گویم و امیدوارم تا زمانی که این مسئولیت بر دوش شما است موفق باشید.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید تصمیماتی که گرفته می‌شود متناسب با زمان‌ و شرایط باشد؛ کارهای انجام نشده در قم بسیار است، استان قم هم یک ظرفیت معنوی و هم یک ظرفت استراتژیک دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت و ارتقاء استان استفاده شود.
وی ادامه داد: باید نیازهایی که در استان قم وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد و اولویت‌بندی تا به آن‌ها پرداخته شود؛ بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی استان قم به این دلیل است که قم شاهراه مواصلاتی چندین استان و محل عبور مسافران است و متاسفانه مشکلات ناشی از این موضوع به نام قم ثبت می‌شود.
امام جمعه موقت قم تصریح کرد: باید اقدامات مناسبی در خصوص فرودگاه قم انجام و مشکلات حل و فصل شود تا این پروژه هرچه سریع تر به سرانجام برسد؛ قطعا به دلیل ظرفیت استان، وجود فرودگاه برای قم نیاز و در حل مشکلات مرب تاثیر گذار است.
وی گفت: وضعیت معیشتی و فرهنگی مردم بسیار با اهمیت است و باید مورد توجه مسئولین باشد، اقدامات باید به صورتی شکل گیرد تا نارضایتی مردمی ایجاد نشود و مشکلاتی که در استان‌های دیگر ایجاد شده است، در قم تکرار نشود.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری اظهار کرد: پروژه‌های شهری و برنامه ریزی‌ها باید به صورت متوازن و طبق شرایط استان قم انجام شود و با فضای فرهنگی این استان سنخیت داشته باشد.

انتهای پیام

captcha