برگزاری همایش منطقه‌ای «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» در کردستان
کد خبر: 3765398
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

برگزاری همایش منطقه‌ای «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» در کردستان

گروه اجتماعی - رئیس جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری همایش منطقه‌ای فرهنگی ـ آموزشی طریق جاوید با عنوان «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)» فردا، ۲۹ آبان‌ماه در استان خبر داد.

برگزاری همایش منطقه‌ای «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» در کردستان

چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش منطقه‌ای فرهنگی ـ آموزشی طریق جاوید با عنوان «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» فردا، 29 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آشنا کردن دانشجویان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است، افزود: آشنایی نسل جدید خصوصاً جامعه دانشگاهی با اندیشه‌های امام(ره) باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری شده و افراد را از بی‌تفاوتی نسبت به مسائل جامعه دور می کند.
سهراب نژاد با اشاره به اهمیت پرداختن به وحدت اسلامی در این گردهمایی، بیان کرد: همایش منطقه‌ای «وحدت اسلامی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)» با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه برای دانشجویان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در این همایش استاد عباس سلیمی نمین، رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به مباحث سیر تاریخی هویت ملی از منظر امام خمینی(ره)  و می پردازد، سیدعلی قادری در مورد «قرآن و وحدت اسلامی از منظر امام خمینی» به سخنرانی خواهد پرداخت.
رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: این همایش دانشجویی به همت جهاددانشگاهی استان کردستان، مرکز امام و تعدادی از دانشگاه ها، مراکز دینی و نهادهای سطح استان و همزمان با آغاز هفته وحدت در روزهای 29 و 30 آبان ماه سال جاری در سنندج برگزار می شود.
انتهای پیام

captcha