نکوداشت هفته بسیج در املش
کد خبر: 3765399
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

نکوداشت هفته بسیج در املش

کانون خبرنگاران نبأ ــ برای نکوداشت هفته بسیج امسال، 60 برنامه در زمینه‌های مختلف به همت شهروندان بسیجی و مسئولان محلی از 29 آبان تا پنجم آذرماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: برای نکوداشت هفته بسیج امسال که انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار گرفته است، 60 برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی، سیاسی، نظامی در این شهرستان به همت شهروندان بسیجی و مسئولان محلی از 29 آبان تا پنجم آذرماه برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: افتتاح یه دهنه پُل در بالادست روستای اُمام با 60 میلیون تومان اعتبار و یک واحد خانه عالم در روستای لرود با 30 میلیون تومان اعتبار در ییلاقات بخش رانکوه و ساختمان پایگاه مقاومت بسیج روستای پیلدره با 30 میلیون تومان اعتبار در بخش مرکزی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی نکوداشت هفته بسیج در شهرستان املش است.
سرهنگ پاسدار یحیی‌پور گفت: برگزاری جشنواره تنیس روی میز برای دانش‌آموزان دختر و پسر ابتدایی و برگزاری مسابقه تنیس روی میز بزرگسالان و دارت، کاراته و تیراندازی با کلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی و ورزشی نکوداشت هفته بسیج در شهرستان املش است.
فرمانده سپاه املش بیان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، صبحگاه دانش‌آموزی در مدرسه نرجسیه، ویزیت رایگان نمازگزاران جمعه، گردهمایی و اجتماع بزرگ بسیجیان و نشست‌های سیاسی و برپایی جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) از دیگر برنامه‌های نکوداشت هفته بسیج در شهرستان املش است.
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام

captcha