بهره‌برداری از ۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3765412
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

بهره‌برداری از ۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ـ جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: همزمان با هفته بسیج ۴۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از 45 پروژه محرومیت زدایی در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی روز گذشته 28 آبان‌ماه در نشست خبری اظهار کرد: طی سال جاری در راستای محرومیت‌زدایی در سطح چهار دهستان محروم راستقان، گیفان، شیرین سو و حصارچه استان اجرای 85 پروژه آغاز شده است.
وی ادامه داد: همزمان با هفته بسیج در این تعداد دهستان 45 پروژه با صرف اعتبار پنج میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
چمن با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به منظور عرضه محصولات در ایام هفته بسیج، افزود: 72 پروژه اقتصاد مقاومتی نیز با صرف اعتبار چهار میلیارد تومان نیز در استان افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اجرای یک هزار و 299 برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان، افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری همایش بصیرت افزایی، حلقه‌های بصیرتی و گمتمان‌های دینی در دستور کار قرار دارد.
چمن یادآور شد: در هفته بسیج 226 فقره تسهیلات با کارمزد 10 درصد از سوی بانک‌های انصار، توسعه تعاون و مهر اقتصاد به متقاضیان اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی اعطا می‌شود.
وی عنوان کرد: 500 گروه جهادی نیز برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در ایام هفته بسیج به روستاهای مختلف خراسان‌شمالی اعزام خواهند شد.
چمن بیان کرد: دو هزار بسته غذایی اهدایی از سوی آستان قدس رضوی از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات میان خانواده‌های مستضعف توزیع می‌شود.
وی یادآور شد: برپایی میز خدمت در سطح مساجد استان با هدف دعوت از مدیران اجرایی استان به‌منظور پاسخگویی به مطالبات و انتظارات مردمی نیز در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام

captcha