همه‌ استانداران ایلام به شبکه‌ استانی می‌آیند
کد خبر: 3765464
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

همه‌ استانداران ایلام به شبکه‌ استانی می‌آیند

گروه اجتماعی - مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: همه‌ استانداران ایلام بعد از انقلاب اسلامی به شبکه‌ استانی می‌آیند و خدمات نظام را در طول 40 سال گذشته تشریح می‌کنند.

همه‌ی استانداران ایلام به شبکه‌ی استانی می‌آیند
به گزارش ایکنا از ایلام، علیرضا شیروی، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام امروز در نشست خبری به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی، شبکه استانی ایلام در امر اطلاع‌رسانی و پوشش خبری و پخش زنده این رویداد بزرگ در استان در سه بخش صدا، سیمای و فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است،
وی بابیان اینکه درمجموع 16 هزار دقیقه برنامه در قالب صداوسیما در ایام اربعین حسینی در مرکز ایلام تولیدشده است، یادآور شد: از این میزان 10 هزار دقیقه تولید برنامه‌های سیما و بیش از 6 هزار دقیقه در حوزه صدا برنامه اجراشده که در بخش‌های مختلف و خبری، به‌صورت لحظه‌ای اخبار اربعین حسینی در استان را مخابره می‌کردند .
مدیرکل صداوسیمای مرکزی ایلام با تأکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی تلاش شد که برنامه‌ها و پوشش اخبار به بهترین نحو ممکن ازلحاظ سیگنال و تصویر به کشور و خارج از مرز ارسال شود، گفت: در این ایام 3 استودیو صدا، سیما و خبر در پایانه مرزی راه‌اندازی شد و روزانه 12 ساعت برنامه به‌صورت پخش زنده از سیمای ایلام انجام می‌شد .
شیروی با بیان اینکه همچنین در ایام اربعین حسینی 3 هزار دقیقه گزارش، گفتگو و خبرنامه‌های سراسری در پایانه مرزی مهران و ایلام و سایر شهرستان‌ها تولدی شد، افزود: همچنین بخش فضای مجازی صداوسیمای مرکز ایلام برای دومین سال پیاپی در این زمینه فعال بود که 124 ویدئو کلیپ ناب از حضور زوار تولید و در  فضای مجازی نشر داده شد .
وی تصریح کرد: در چهارمین سال مراسم حماسی اربعین، امسال شبکه فیبر نوری پایدار و پرقدرتی به طول 113 کیلومتر از مرکز استان تا پایانه مرزی برقرار شد و همچنین چتر اینترنتی را در پایانه مستقر گردید که تجهیزات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف در ایام اربعین حسینی به کار گرفته شد .
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، در ادامه با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از پایان بهمن 96 در سه دوره تبیینی، تبلیغی و تهییجی برنامه‌هایی در این مرکز تولیدی و پخش شد که این برنامه ادامه داشته و در آستانه دهه فجر با رویکرد جدیدی دنبال می‌شود .
شیروی بابیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مستند بزرگان مبارزات انقلاب اسلامی در استان ازجمله آیت‌الله حیدری، آیت‌الله مروارید و حجت‌الاسلام تعمیرکاری آماده پخش است، گفت: در حوزه سیما برنامه‌ای با عنوان «چل وینه» آغازشده که از مؤثرین افراد استان در انقلاب دعوت به عمل آید .
وی بابیان اینکه برای امسال بدون هیچ محدودیت و ملاحظه‌ای از تمامی استانداران ادوار انقلاب اسلامی دعوت کرده‌ایم  که دستاوردهای انقلاب اسلامی را طی 40 سال گذشته تبیین کنند، اظهار کرد: ویژه‌برنامه "کارنامه" نیز در راستای ارائه و بررسی خدمات نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته در برنامه‌های این ایام قرار دارد
انتهای پیام
captcha