یادواره شهدای فرهنگی اسدآباد برگزار شد
کد خبر: 3765485
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

یادواره شهدای فرهنگی اسدآباد برگزار شد

گروه فرهنگی - در آستانه هفته بسیج یادواره 12 شهید فرهنگی اسدآباد با هدف ترویج ایثار و شهادت با حضور باشکوه مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعضای شورای تأمین و مسئولان و فرهنگیان در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهر برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی اسدآباد برگزار شد

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه شهر اسدآباد در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: باید یاد و منش شهدا با عمل به وصیتنامه آنان در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که شهدا بهترین انسان‌های روی زمین بوده‌اند که با تقدیم جان شیرین خود عزت و آزادگی را به ملت و کشور ایران اسلامی بخشیدند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد افزود: امروز رسالت مسئولان در قبال شهدای والا مقام مجاهدت برای حل مشکلات مردم و وظیفه مردم نیز اصلاح درونی برای رسیدن به جامعه اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای گرانقدر انقلاب در سیره و وصایای خود به خوبی وظایف افراد جامعه را نسبت به مسائل مختلف بیان کرده‌اند بنابراین برای عمل به سفارش‌های آنها باید جدی وارد عرصه کار شد.

امام جمعه شهر اسدآباد تأکید کرد: برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و باید برای گسترش آن بیش از گذشته اقدام کرد.

حسینی‌مجد یادآور شد: دشمنان در جریان تهاجم فرهنگی تمام اصول و ارزش‌های انقلاب را نشانه رفته‌اند که راه مقابله با ترفندهای آنها ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و ولایتمداری است.

وی برگزاری یادواره شهدا را تزریق حیات به کالبد جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را بر مشتاقان ولایت تبیین کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha