مسلمانان جهان با وحدت کلمه در مسیر تحقق «امت واحده اسلامی» گام برمی دارند
کد خبر: 3765509
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مسلمانان جهان با وحدت کلمه در مسیر تحقق «امت واحده اسلامی» گام برمی دارند

گروه اجتماعی حجت الاسلام اشجری، تلاش استکبار جهانی برای ایجاد گروه‌های تکفیری، داعش و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشورهای اسلامی را ناکام دانست و گفت: مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با وحدت کلمه در مسیر تحقق «امت واحده اسلامی» گام برمی دارند.

مسلمانان جهان با وحدت کلمه در مسیر تحقق «امت واحده اسلامی» گام برمی دارند

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه دین مبین اسلام کامل‌ترین نسخه الهی برای نجات انسان‌هاست، اظهار کرد: اسلام برترین سیره و طریق زندگی برای گشایش گره‌های جامعه بشری را معرفی کرده است.

وی مبنای اسلام را نبوت آخرین فرستاده پروردگار متعال حضرت محمد(ص)، امامت ائمه هدی(ع) و ولایت فقیه دانست و افزود: این دین الهی هماره بر «وحدت» به‌ عنوان یکی از گران سنگ‌ترین ارزش‌های اسلامی و قرآنی و منادی همبستگی امت اسلامی تاکید دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه «وحدت» عامل مهم ایجاد همدلی و همراهی مسلمانان جهان برای مقابله با نقشه‌های شیطانی و دسیسه‌های تفرقه‌افکن دشمنان است، گفت: هفته وحدت عید بزرگ مسلمانان جهان، ایام خجسته و پربرکتی است تا مسلمانان با بهره‌مندی از این اصل اتحادآفرین، فرصت‌های دشمنی و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را از دشمنان قسم‌خورده اسلام بگیرند.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: مسلمانان باید با اجتناب از هرگونه اختلاف و افتراق، امکان جولان را به عوامل بیگانه و جریان‌های تفرقه‌افکن ندهند، زیرا دشمنان اسلام در طول تاریخ کوشیده‌اند با هدف قرار دادن وحدت مسلمانان و ترسیم نقشه‌های شیطانی و همچنین طراحی و اجرای انواع فتنه‌ها و گسترش فرقه‌گرایی، از اشاعه اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کنند.

وی اسلام را خدشه‌ناپذیر دانست و عنوان کرد: بی تردید تلاش استکبار جهانی برای ایجاد گروه‌های تکفیری، داعش و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشورهای اسلامی ناکام خواهد ماند؛ همانگونه که تاکنون علی‌رغم همه دشمنی‌ها و نقشه‌ها، مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با وحدت کلمه در مسیر تحقق «امت واحده اسلامی» گام برداشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن تبریک ایام مبارک ربیع‌الاول و هفته وحدت، خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) همواره در طول عمر با برکت خویش پیام‌آور وحدت برای جهان اسلام بوده و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت مسلمین و پرهیز از هرگونه تفرقه تاکید دارند.

حجت الاسلام اشجری یادآور شد: ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با پایبندی به آرمان های انقلاب و با پیروی از منویات رهبری، متحد و یکپارچه در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌ است و لحظه‌ای در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و بدخواهان اسلام کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام

captcha