اجرای ۲۴۴۸ ویژه برنامه هفته بسیج در کردستان
کد خبر: 3765514
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

اجرای ۲۴۴۸ ویژه برنامه هفته بسیج در کردستان

گروه سیاسی- جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اجرای دو هزار و ۴۴۸ ویژه برنامه در 142 عنوان سرفصل طی هفته بسیج در کردستان خبر داد.

اجرای ۲۴۴۸ ویژه برنامه هفته بسیج در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به برنامه های اجرایی هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: شعارمحوری هفته بسیج «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، خدمت و وحدت» است.
وی از اجرای دو هزار و ۴۴۸ ویژه برنامه در 142 عنوان سرفصل طی هفته بسیج در کردستان خبر داد و افزود: از این تعداد برنامه اجرایی دو هزار و 208 برنامه، مختص سپاه و نواحی و 240 عنوان برنامه برنامه ویژه اقشار است.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: 11 عنوان برنامه بیشتر ستادی بوده است قبل از هفته بسیج در کردستان انجام شد و در کل 64 برنامه شاخص برای گرامیداشت این هفته در استان تعیین شده است.
90 گروه جهادی برای سال جاری در استان کردستان سازماندهی شدند
وی افزود: امسال نیز 90 گروه جهادی ساماندهی شده‌اند که در گروه‎های هدف طی سه تا پنج سال در جغرافیای هدف خود، مشکلات زیرساختی و اشتغال‌زایی را مرتفع خواهند کرد.
سردار فلاح عنوان کرد: اعزام 20 تیم تخصصی که توسط جامعه پزشکی اجرا می‌شود به جغرافیای هدف 100 روستای استان، استقرار 20 ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه، ارائه خدمات در دو بیمارستان تک تخصصی چشم و قلب در مرکز استان، اعزام 90 تیم اردوهای جهادی به مناطق مختلف استان، تحویل 250 خانه مددجویی و هم‌چنین افتتاح هشت سوله صالحین و چهار حوزه مقاومتی از جمله برنامه‌های اجرایی شاخص هفته بسیج در استان است.
وی با اشاره به اینکه سه هزار طرح اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شده است، اظهار کرد: از این میزان 200 طرح با بازخورد ایجاد اشتغال برای 200 نفر در استان کردستان صورت گرفت.
اجرای 250 طرح محرومیت زدایی در کردستان
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اجرای یک‌هزار و 150 طرح محرومیت‌زدایی در کل کشور گفت: از این تعداد250 طرح مربوط به سپاه استان بوده است.
وی با اعلام اینکه در بحث بسیج سازندگی استان کرمانشاه محدوده ثلاث باباجانی نیز 4 باب منزل آماده و در این ایام واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: سه منزل دیگر نیز طی دو هفته آینده آماده و تحویل داده می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در خصوص دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در کردستان، گفت: افتتاح طرح کرامت در گریزه، افتتاح مسجد، افتتاح زمین ورزشی، افتتاح پل روستایی، افتتاح طرح آبرسانی، افتتاخ خانه معلم و دیگر طرح‌های سازندگی از جمله برنامه‌هایی است که طی این هفته در راستای محرومیت‌زدایی استان به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با ذکر اینکه در شهرستان‌های استان نیز طرح‌های شاخصی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: افتتاح زمین ورزشی و کارگاه تولید قارچ خوراکی در قروه و هم‌چنین افتتاح مسکن مهر مددجویی در کامیاران از جمله شاخص‌ترین این طرح‌هاست.
تهیه 110 جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم توسط سپاه کردستان
سردار فلاح به تهیه جهیزیه برای نوعروسان کردستانی اشاره کرد و ادامه داد: 110 سری جهیزیه تهیه شده که طی این هفته در میان زوج‌های جوان کردستانی توزیع خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه در راستای طرح کرامت، همایش و گردهمایی نیز برای بهبود یافتگان در استان برگزار خواهد شد، یادآور شد: خوشبختانه دولت از جمله وزارت کشور در طرح کرامت پشتیبان این طرح بوده و در بحث راه‌اندازی اماکن ورزشی، تفریحی، فرهنگی و عمومی نیز 50 درصد مشارکت مسئولان و مردم و 50 درصد دیگر نیز توسط سپاه تأمین شده است.
انتهای پیام

captcha