تلاوت مهدی عادلی در نخستین کرسی مدرسه دارالسلام + عکس
کد خبر: 3765560
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

تلاوت مهدی عادلی در نخستین کرسی مدرسه دارالسلام + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در اولین کرسی تلاوت اذانگاهی مدرسه علمیه دارالسلام مهدی عادلی، از قاریان ممتاز کشورمان، به تلاوت آیاتی از سوره‌های فتح و حجرات پرداخت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، در راستای برگزاری کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این شورا، اولین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد ظهر روز گذشته 28 آبان‌ماه در مدرسه دارالسلام برگزار شد.
در کرسی مهدی عادلی، از قاریان ممتاز کشورمان، به تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه فتح و حجرات پرداخت که تشویق حاضران را درپی داشت.
پس از اقامه فریضه ظهر حجت‌الاسلام مجید رمضانی، معاون قرآن و عترت مدرسه علمیه دارالسلام، به ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های این حوزه پرداخت. در ادامه سه نفر از طلاب حافظ کل این مدرسه به اجرای برنامه پرداختند. سپس حاضران در جلسه به جمع‌خوانی آیات پایانی سوره مبارکه حشر به سبک استاد منشاوی پرداختند که این جمع‌خوانی به زیبایی هرچه تمام‌ترانجام شد.
پس از برگزاری مراسم، سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورا با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین اسکندری، مدیر مدرسه علمیه، دیدار و درباره برنامه‌های قرآنی گفت‌وگو کردند.
یادآوری می‌شود کرسی تلاوت مدرسه علمیه دارالسلام موعد ظهر دوشنبه‌های آخر هر ماه در مدرسه علمیه دارالسلام واقع در تهران، میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، پایین‌تر از پارک، کوچه بهبود و با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار و این برنامه به‌ صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش شد.

انتهای پیام

 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۶
0
0
کرسی های شورا طوریه که فقط یه عده خاصی میرن توش و گرم میشن بقیه قاریا باید بیرون از سرمابلرزن
captcha