اعزام 4 هزار بانوی مشاور جهادگر به مناطق محروم/ تجلیل از بهترین‌های انقلاب
کد خبر: 3765577
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
اصلانی خبر داد:

اعزام 4 هزار بانوی مشاور جهادگر به مناطق محروم/ تجلیل از بهترین‌های انقلاب

گروه جامعه ــ رئیس بسیج جامعه زنان کشور در تبیین برنامه‌های هفته بسیج از اعزام 4 هزار بانوی مشاور جهادگر به مناطق محروم کشور و تجلیل از 40 بانوی بسیجی برتر با عنوان «بهترین‌های انقلاب» خبر داد.

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور، در گفت‌وگو با ایکنا؛ به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این نهاد به مناسبت هفته بسیج در قالب شش برنامه فراگیر پرداخت و گفت: 15 هزار پایگاه مقاومت بسیج به برپایی مانوری فرهنگی اقدام می‌کنند که شامل فعالیت‌هایی همچون برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، یادواره بانوان شهید، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی، نمایشگاه‌های فروش محصولات خانگی و کارآفرینی و ... است.

وی از اعزام گروهای جهادی مشاوره به مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: نزدیک به چهار هزار مشاور بانو در قالب هزار گروه به منظور ارائه مشاوره خانواده در زمینه‌های تحکیم بنیاد این نهاد اجتماعی و تربیت فرزند به نقاط مختلف کشور با اولویت مناطق محروم اعزام می‌شوند.

اصلانی برنامه‌ دیگر را برپایی مراسم تجلیل از 40 بانوی بسیجی فعال و اثرگذار دانست و گفت: این اقدام در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و از بانوان بسیجی کارآفرینی که در زمینه فرزندپروری نیز موفق بوده‌اند با عنوان «بهترین‌های انقلاب» تجلیل به عمل می‌آید.

وی به برپایی مراسم رونمایی از تولیدات فرهنگی بسیج جامعه زنان در قالب چهار کتاب پرداخت و اظهار کرد: یک کتاب در قالب داستانک نگاشته شده است و روایتگر زندگی یک بانوی فعال و اندیشمند بسیجی است. دو جلد دیگر در حوزه کودک و دیگری نیز در قالب رمان منتشر شده است.

برپایی دو نشست تخصصی در هر استان از دیگر برنامه‌هایی بود که رئیس بسیج جامعه زنان کشور از آن نام برد و گفت: این نشست‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی با حضور عموم بانوان برگزار می‌شود.

اصلانی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان همواره درصدد تقویت حوزه خدمت‌رسانی بوده است و طی سال‌های اخیر در دو حوزه به صورت جدی فعالیت کرده و توانسته است منشأ اثر باشد، گفت: این هدف با گسترش گروه‌های جهادی، ارائه مشاوره به خانواده‌ها و کمک‌رسانی به آنان به منظور نگهداری از سالمندان نمود داشته است. همچنین تقویت مهدهای قرآنی و تولید محتوای مناسب برای کودکان نیز از دیگر اهدافی بود که دنبال کرده‌ایم.

انتهای پیام

 

 

 

captcha