افتتاح ۵۰ تک مزار شهدای مازندران در هفته بسیج
کد خبر: 3765625
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

افتتاح ۵۰ تک مزار شهدای مازندران در هفته بسیج

گروه اجتماعی - رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از افتتاح ۵۰ گلزار شهدای تک مزار در استان مازندران در هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 50 تک مزار شهدای مازندران در هفته بسیج

به گزارش ایکنا از مازندران غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران امروز 29 آبان‌ماه در نشست خبری که به‌مناسبت هفته بسیج در این سازمان برگزار شد، گفت: بسیج یکی از معجرات انقلاب اسلامی است و کسی در سال 58 این سخن امام که باید یک ارتش 20 میلیونی و بسیج مستضعفان را شکل دهیم درک نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه محورهای فعالیت بسیج سازندگی در چهار محور فرهنگ و آموزش، اشتغال، بهداشت و درمان و عمرانی است، افزود: این اقدامات توسط 150 گروه جهادی و تحت عنوان رزمایش خدمات رسانی انجام می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: در هفته بسیج  35 مسکن با هزینه 2 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که 40 درصد از هزینه آن را کمیته امداد و 60 درصد دیگر با کمک گروه‌های جهادی و خیرین پرداخت شد.

وی از افتتاح 50 گلزار شهدای تک مزار در استان در هفته بسیج خبر داد و افزود: قرار است تا پایان دهه فجر بازسازی  100 تک مزار شهدا به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های انگور، انجیر و عسل، افتتاح 25 واحد کارگاه تولیدی در مقیاس خانگی، ساخت خانه عالم، آبرسانی به روستاهای محروم، ایجاد منبع ذخیره آب، بهره‌برداری از ورزشگاه نوشهر، ساخت کانال آبرسانی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان است.

وی افزود: احداث 746 مسکن یکی از اقدامات این سازمان است که قرار است تا پایان سال با مشارکت کمیته امداد انجام شود.

شریعتی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای حل مشکلات  11 محله کم‌برخوردار ورود کرده است، گفت: بهسازی معابر، ایجاد گارگاه‌های اشتغال، بهسازی مسکن و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، انشعاب آب و گاز و... از اقدامات این سازمان در این مناطق محروم است.

وی افزود: آمادگی داریم تا در یک نشست مشکلات خبرنگاران را بشنویم تا بتوانیم از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای حل بخش مسکن خبرنگاران استان اقدام شود. 

شریعتی بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی از ظرفیت بالایی برخوردار است و مردم می‌توانند با روحیه بسیجی و مشارکت خودشان سرعت عمران آبادی استانشان را تسریع ببخشند.

انتهای پیام 

captcha