اعزام بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور
کد خبر: 3765633
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

اعزام بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: ۳۱۲ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان پارس‌آباد در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

اعزام بیش از ۳۰۰ دانش آموز پسر پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد، امروز ۲۹ آبان‌ماه در مراسم اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کشور تصریح کرد: ۳۱۲ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان پارس‌آباد در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
وی افزود: این چهارمین کاروان اعزامی در سال ۹۷ از شهرستان پارس‌آباد است که به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند که متشکل از دو کاروان خواهران و دو کاروان برادران هستند.
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: تا‌کنون یک هزار ۲۴۸ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان پارس‌آباد در قالب ۲۸ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شده‌اند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های یک نظام، انسجام نیرو‌های همفکر از لحاظ عده است، این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است. در حقیقت این جمع دانش‌آموزی که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند، بسیج دانش‌آموزی با هدفی مشترک تشکیل می‌دهند.
نوری ادامه داد: راهیان نورخود امری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، هنگامی که مردم با اختلافات ظاهری کنار هم جمع شوند، این شهدا هستند که خودنمایی می‌کنند و این اختلافات را تبدیل به انسجام می‌کند و زائران همدل و همزبان می‌شوند.

انتهای پیام

captcha