فعالیت تبلیغی ۵۳۵ مبلغ در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3765669
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
همزمان با هفته وحدت صورت می‌گیرد؛

فعالیت تبلیغی ۵۳۵ مبلغ در چهارمحال و بختیاری

گروه معارف ـ کارشناس ساماندهی امور مبلغان و ائمه جماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۵۳۵ مبلغ بومی همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد.

فعالیت تبلیغی ۵۳۵ مبلغ و مبلغه در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسن زمانپور، کارشناس ساماندهی امور مبلغان و ائمه جماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در گفت‌و‌گو با‌ ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: از این تعداد مبلغ، 70 نفر روحانی مستقر، 320 مبلغ بومی‌، 60 مبلغه بومی و 85 نفر روحانیان طرح هجرت هستند.
وی افزود: این روحانیان علاوه بر اقامه نماز در مساجد و ادارات به مباحث روشنگری، بصیرت‌افزایی و بیان آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.
زمانپور ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های این مبلغان، سخنرانی پیرامون تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است.
وی بیان عناوین روز و بررسی مسائل مختلفی که جامعه با آن در ارتباط است را از جمله دیگر فعالیت‌های این روحانیان در ایام هفته وحدت دانست.
زمانپور گفت: اجرای برنامه‌های مشاوره‌ای در مراکز علمی و آموزشی از دیگر فعالیت‌های روحانیان اعزامی در مناسبت‌های مختلف است که به همین منظور طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط این روحانیان در طول هفته، دو روز در مدارس و مراکز علمی به مشاوره و پاسخ‌گویی به سوالات دانش‌آموزان و دانشجویان می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه طلاب در تمام ابعادی که وظیفه و رسالت آن‌هاست به فعالیت می‌پردازند، بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی توسط روحانیان مستقر در طول سال تحصیلی در حال برگزاری است و در مناسبت‌هایی که اعزام بیشتری وجود دارد، با قوت بیشتری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha