برگزاری جشنواره ملی «صد»/ کارگران نخبه بسیجی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3765704
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
تیموری خبر داد:

برگزاری جشنواره ملی «صد»/ کارگران نخبه بسیجی تجلیل می‌شوند

گروه جامعه ــ رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ گفت: در نخستین جشنواره نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و دانشگاه به نام جشنواره ملی «صد» با رویکرد پژوهشگرانه از ایده‌ها و اختراعات و مقالات برتر علمی دانشگاه‌ها و کارخانجات تجلیل به عمل می‌آید.

جشنواره ملی صد با رویکرد پژوهشگرانه برگزار می‌شود/ انتخاب کارگر نخبه بسیجی در هفته بسیجبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ، وحید تیموری، رئیس این سازمان از برگزاری نخستین جشنواره نوآوری‌ها و اختراعات صنعت و دانشگاه به نام جشنواره ملی صد با رویکرد پژوهشگرانه، خبر داد و گفت: این جشنواره از پنجم تا هفتم آذر‌ماه، در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره ملی در جهت ارتقای سطح کیفی ارتباط دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود، بیان کرد: در این جشنواره سه روزه از ایده‌ها و اختراعات و مقالات برترعلمی دانشگاه‌ها و کارخانجات با اعطای تندیس جشنواره و همچنین حمایت مالی تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ ارائه تسهیلات تجاری‌سازی به ایده‌ها، طرح‎ها، اختراعات و مقالات برتر را از دیگر مزایای پیش‌بینی شده برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره دانست و از علاقه‌مندان خواست آثار خود را تا چهارم آذرماه سال جاری، از طریق سامانه www.nfsad.ir یا تماس با شماره 66908863  در اختیار دبیرخانه معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ قرار دهند.

وی مکانیک و مکاترونیک، فناوری اطلاعات و رایانه، داروبی و غذایی، صنایع دفاعی و هوافضا، مهندسی صنایع، عمران، معماری و شهرسازی، مواد، متالوژی و تکنولوژی‌های نانو، علوم پایه پزشکی، علوم انسانی و مدیریت، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و فناوری‌های شیمیایی را از محورهایی دانست که شرکت‌کنندگان می‌توانند ایده‌ها و مقالات خود را در این خصوص ارائه دهند.

تیموری با بیان اینکه تاکنون 300 مقاله، ایده و اختراع به دبیرخانه برگزاری این جشنواره ارسال شده است، هدف از برگزاری آن را شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و همچنین ترویج فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانش‌بنیان اعلام کرد و افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره که قرار است در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شود، از 11 مدیر نمونه در بخش صنعت نیز تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ تعهد به کارجهادی، تعامل با بسیج و نهادهای ارزشی و همچنین توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی را از مهمترین معیار های انتخاب مدیران برگزیده دانست.

وی همچنین از معرفی کارگر بسیجی نخبه طی پنجم آذرماه سال جاری، خبر داد و گفت: نوآوری، صرفه‌جویی ارزی و حفظ روحیه بسیجی در محیط کار از مهمترین معیارهای پیش‌بینی شده برای انتخاب کارگران بسیجی نخبه به شمار می‌آیند.

تیموری در پایان از مدیران بنگاه‌های اقتصادی سراسر کشور خواست با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.nfsad.ir کارگران بسیجی نخبه خود را تا پایان آبان‌‌ماه، معرفی کنند.

انتهای پیام

captcha