اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در منطقه شرق شیراز
کد خبر: 3765710
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

اجرای ۳۰۰ برنامه هفته بسیج در منطقه شرق شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی در شرق شیراز برنامه‌ریزی شده و در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی، اقتصادی در شرق شیراز خبر داد و گفت: بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی است که علاوه بر پرچم‌داری در مسائل امنیتی و ایجاد آرامش روانی در جامعه، در مسائل فرهنگی و مسائل مرتبط با اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی هم پرچمدار است.
وی با اشاره به جهاد علمی و سازندگی بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: بسیج نیروی جایگزین‌ناپذیر برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر دوستداران انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب هم به این موضوع اذعان می‌کنند.
خسروانی گفت: همانطور که انقلاب اسلامی از فتنه‌هایی نظیر فتنه 88 با سربلندی گذشت، به فضل الهی با تکیه بر توان بسیجیان فداکار از فتنه‌های اقتصادی دشمنان هم خواهد گذشت و با اراده‌ای محکم در صدد محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز افزود: به‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌هایی نظیر از غبارروبی قبور مطهر شهدا، اعزام گروه‌های جهادی، کلنگ زنی ساخت مسجد، بهره برداری از منازل ساخته شده توسط گروه‌های جهادی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی جشن میلاد پیامبر(ص)، برپایی نمایشگاه طب اسلامی، تجلیل از گروه‌های جهادی برتر تحت عنوان ستاره داران اقتصاد مقاومتی، نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی و برنامه‌های میقات صالحین در نماز جمعه شیراز اجرا می‌شوند.
انتهای پیام

captcha