استفاده از فناوری‌های بومی‌شده جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های بنیاد مستضعفان
کد خبر: 3765741
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
سعیدی‌کیا در دیدار با دکتر طیبی خواستار شد:

استفاده از فناوری‌های بومی‌شده جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های بنیاد مستضعفان

گروه دانشگاه ــ رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استفاده از فناوری‌های بومی‌شده جهاددانشگاهی در اجرای پروژه‌های بنیاد را خواستار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر سیدحمیدرضا طیبی در این دیدار بیان کرد: جهاددانشگاهی از تمام توانمندی‌های فناورانه خود برای همکاری با بنیاد مستضعفان استفاده می‌کند.

وی با اشاره به توانمندی فناورانه این نهاد در حوزه نفت و گاز، صنعت و معدن، کشاورزی و مواد غذایی گفت: ما خواستار استفاده از ظرفیت‌های فناورانه جهاددانشگاهی در شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان هستیم.

در ادامه، مهندس محمد سعیدی‌کیا نیز بر ضرورت همکاری با جهاددانشگاهی تأکید و اظهار کرد: از معاونان و مدیران ارشد بنیاد درخواست می‌کنم تا با مجموعه‌های جهاددانشگاهی کاملاً همکاری و در پروژه‌های بنیاد از فناوری‌های بومی‌شده جهاددانشگاهی استفاده کنند.

گفتنی است در این دیدار به توانمندی فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه‌های بالادستی صنعت نفت، اصلاح نژاد دام با فناوری روز دنیا، طراحی و ساخت تور و سبد پرورش ماهی در دریا، بذرهای هیبریدی و صنایع غذایی اشاره شد و مدیران ارشد بنیاد نیز ضمن استقبال از همکاری با جهاددانشگاهی اعلام آمادگی کردند تا فناوری‌های بومی‌شده این نهاد را برای توسعه کسب‌وکار بنیاد مورد استفاده قرار دهند.

همچنین در پایان مقرر شد معاونان و مدیران مرتبط زمینه‌های همکاری را پیگیری کنند.

انتهای پیام

captcha