برترین‌های اقامه نماز در شهرکرد تجلیل شدند
کد خبر: 3765757
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

برترین‌های اقامه نماز در شهرکرد تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ برترین‌های اقامه نماز شهرستان شهرکرد و ادارات استان در اجلاس نماز شهرکرد تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، 29 آبان‌ماه در چهارمین اجلاس نماز شهرستان شهرکرد که با حضور جمعی از مسئولان استان، دانشجویان و دانش‌آموزان و فعالان اقامه نماز ادارات در سالن غدیر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد از برترین‌های حوزه نماز این شهرستان و ادارات استان تجلیل شد.
جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در این اجلاس گفت: بزرگ‌ترین چالشی که در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی با آن مواجه هستیم نبود مهارت‌های لازم در بین خانواده‌ها، مدیران آموزش و پرورش و مبلغین فرهنگی و دینی در دعوت به نماز است.
وی با بیان اینکه شناخت نماز باعث بهره‌گیری از برکات آن در زندگی فردی و جامعه می‌شود، اظهار کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشد باید در ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی تلاش کند.
مردانی با تأکید بر اینکه هر کدام از ما در راستای ترویج نماز وظیفه داریم، ادامه داد: باید میزان ارتقای نماز در مدارس و محیط‌های آموزشی و ادارات بررسی کرد تا ببینیم چقدر نسبت به وظیفه‌مان در این جهت تلاش کرده‌ایم.
عبدالعلی ارژنگ، فرماندار شهرکرد نیز در این اجلاس با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس شهرستانی نماز با تجلیل از برترین‌های این حوزه، گفت: کارگاه‌های تخصصی دعوت به نماز نیز در سه روز گذشته منتهی به اجلاس برگزار شدند.
وی تصریح کرد: چهارمین اجلاس نماز با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان و حضور فعال مهدهای قرآن و پیش‌دبستانی‌های شهرکرد و برپایی نمایشگاه آثار تجسمی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha