اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان اسفراین
کد خبر: 3765764
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان اسفراین

گروه اجتماعی- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین ازاجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی،محرومیت زدایی طی هفته بسیج در سطح این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان اسفراین

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، مهدی الهی راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان امروز29 آبان سال جاری در نشست خبری با اشاره به اجرای 200 برنامه طی هفته بسیج اظهار کرد: خدمت رسانی ۱۴ پزشک در ۱۴ مسجد، اعزام بیش از هشت گروه جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه های عمرانی، اجرای برنامه میز خدمت، اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی و ارائه خدمات رایگان، عطر افشانی گلزار شهدا،دیدار با ائمه جمعه، افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان، آغاز ساخت درمانگاه در مجتمع فرهنگی شهید عاقبتی و گردهمایی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان در پنجم آذر ماه در مجتمع فرهنگی بسیج از برنامه های شاخص این هفته است.
وی گفت: از ابتدای سال تا کنون یک هزار و 300 نفر روز خدمات توسط گروه های جهادی سطح شهرستان ، اعطا بیش از ۲۵۰ میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی ، لای روبی بیش از ۱۴ قنات با همکاری آستان قدس و جهاد کشاورزی و برگزاری کلاس های نهضت سوادآموزی با همکاری آمورش و پرورش صورت گرفته است.
الهی راد با بیان اینکه هفته بسیج سال جاری با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمات رسانی نامگذاری شده و از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ششم اذرماه نیزادامه دارد،گفت: هدف از اجرای برنامه ها و ارائه دستاورد ها در این هفته بازنمایی یک تصویر امید بخش ، وحدت آفرین و خدمات رسان از شجره طیبه بسیج است که با روز میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت مقارن شده است.
وی افزود:دلیل مخالفت دشمن با بسیج به جهت حضور قاطع بسیج در همه میدان‎ها است، گروه‌های جهادی بسیج، راهیان نور، حضور در راهپیمایی‌های بزرگ و مراسمات ملی و مذهبی که روز به روز پر شور تر برگزار می شود همه این ها تصویر واقعی از کشور بوده که نشأت گرفته از تفکر بسیج است.
وی بیان کرد: بسیج گسترده درهمه عرصه ها است و هر زمان که خدمات رسانی، مددرسانی و تحقیقات علمی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی مورد نیاز است بسیج در صفوف اول قرار دارد.
انتهای پیام.

captcha