مدیران به دنبال کسب رضایت مردم باشند
کد خبر: 3765768
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

مدیران به دنبال کسب رضایت مردم باشند

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور اظهار کرد: کسب رضایت مردم، استوانه اصلی حمایت از نظام امنیت و قوای کشور است، ما باید در فرهنگ رفتار خود در سازمان‌ها و ادارت به دنبال رضایتمندی مردم باشیم.

مدیران به دنبال کسب رضایت مردم باشند

به گزارش ایکنا از همدان، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور‌ امروز، 29 آبان‌ماه در مراسم معارفه و تکریم استاندار جدید همدان اظهار کرد: ما باید بدانیم که در عصر کنونی با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم که این مهم نیازمند کار و تلاش مضاعف است.
وی با بیان اینکه ایران در وضعیتی نیست که وقت خود را صرف حاشیه کند، افزود: با وجود مشکلات و هتاکی‌های کشور‌های استکبار علیه ایران، ما نیازمند تلاش، وحدت، همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با یکدیگر هستیم.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه مایه خرسندی است که در استان همدان شاهد هماهنگی و وحدت و انسجام بین دستگاه‌ها هسیتم، گفت: آن هنگام که ضعف در کشور افزایش می‌یابد مدیریت ضعیف شده و مشکلات روبه افزایش می‌گذارد که این خود عاملی در تزتزل کشور خواهد بود.

مهمترین دغدغه؛ رضایتمندی مردم
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه امروز مهمترین دغدغه دولت و کشور رضایتمندی مردم است گفت: طبق خطبه 25 نهج‌البلاغه، امام علی(ع) یکی از اضلاع شکست دولت مردان و مدیران را متفرق شدن و عدم وحدت عنوان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه حق پیروز است عنوان کرد: حق پیروز است اما اهل حق پیروزیشان مشروط است که وحدت و انسجام یکی از این شرط‌ هاست، مسئولیت پذیری، امانت دار بودن و انجام کار به نحو احسنت از دیگر اصولی است که حضرت علی(ع) در خطاب به مدیران جهت موفقیت عنوان می‌کند. 
ذوالفقاری ادامه داد: طبق سخنان گوهر بار امام علی(ع) در این خطبه، وحدت، توجه به آبادانی، معیشت و امور زندگی مردم، متعهد بودن و صداقت در اطاعت از فرمان‌های رهبر از دیگر مواردی است که باید مدیران مد نظر خود داشته باشند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه امروز مهمترین مسئله در کشور رصایت مندی مردم است گفت: دستگاه‌های دولتی در استان باید آمار مراجعه کنندگان به کارکنان ادارات را مورد ارزیابی قرار دهند.وی بیان کرد: دولت‌های کارآمد دولت‌هایی هستند که در ساختار‌های خود بازبینی داشته و طبق دولت‌های قبل از پیشرفت صنعت و تکنولوژی رفتار نمی‌کنند متأسفانه امروز زمان کشور ما صرف جلسات شده است.

ایمان و باور
ذوالفقاری اظهار کرد: کسب رضایت مردم، استوانه اصلی حمایت از نظام امنیت و قوای کشور است، ما باید در فرهنگ رفتار خود در سازمان‌ها و ادارت به دنبال رضایتمندی مردم باشیم.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور عنوان کرد: طبق پژوهش‌های انجام شده بر کشور ایران، متوجه وجود 6 ویژگی در مردم ایران شده‌اند، مردم ایران «مومن» هستند ایمان و باور همان چیزی است این کشور را در برابر سخت‌ترین خطرات حفظ نمود.
وی یادآور شد: مردم ایران عدالت‌خواه، امنیت‌طلب، احترام طلب و تطبیق‌گرا و تحول‌خواه هستند، اگر مدیران ما این 6 ویژگی را سرلوحه رفتار و کردار مدیریتی خود قرار دهند بی شک مدیران موفقی خواهند بود.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه صداقت و صراحت ۲ ویژگی مهم مهندس نیکبخت بود گفت: یکی از مهمترین موضوعات برای منصوب افراد؛ حضور شخص در بدنه آن مجموعه است که این مهم در انتخاب مهندس شاهرخی به عنوان استاندار کاملا مشهود بود. 

انتهای پیام

captcha