‌مهلت شرکت در جشنواره مردمی «چهل اوخان» ‌تمدید شد
کد خبر: 3765784
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

‌مهلت شرکت در جشنواره مردمی «چهل اوخان» ‌تمدید شد

گروه اجتماعی ـ سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان، از برگزاری جشنواره مردمی «چهل اوخان» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مردمی «چهل اوخان» تا 15 آذر

محمدباقر باقرزاده، سرپرست صدا و سیمای مرکز گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری جشنواره مردمی «چهل اوخان» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از سوی صدا و سیمای مرکز استان با موضوع خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در چهار بخش سیما، رادیو، خبر و موسیقی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم کوتاه، کلیپ، مستند، شهروندخبرنگار، پادکست، نمایش های رادیویی، عکس نوشته و شعر، داستان و خاطرات انقلاب به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، خیابان رسالت، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، دبیرخانه جشنواره «چهل اوخان» ارسال کنند.

این مقام مسئول‌ موضوع آثار ارسالی را درباره وقایع انقلاب اسلامی 57 در استان گیلان و دستاوردهای نظام و انقلاب در موضوعات گردشگری، کشاورزی، سلامت، عمران و آبادانی شهرها و روستاها در چهل سال گذشته دانست و افزود: مخاطبان در بخش شهروندخبرنگار می توانند به عنوان خبرنگار مردمی، از خدمات و دستادوردهای انقلاب اسلامی در شهر و روستای محل سکونتشان گزارش تهیه کنند و به چهل سال انقلاب اسلامی بپردازند.

سرپرست صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به اعلام 30 آبان به عنوان آخرین مهلت شرکت در جشنواره «چهل اوخان»، یادآور شد: با توجه به استقبال گسترده و به منظور جمع آوری کلیه آثار، مهلت شرکت در جشنواره تا 15 آذر تمدید شد.

وی با بیان اینکه بهترین اثر هر بخش از سوی جشنواره جایزه یک میلیون تومانی دریافت می کند، گفت: هم استانی ها برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص برگزاری برپایی جشنواره «چهل اوخان» به سایت صداوسیمای مرکز استان گیلان به نشانی «http://guilan.irib.ir» مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha