توسعه همدان؛ نیازمند تلاش پرتوان مسئولان
کد خبر: 3765813
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

توسعه همدان؛ نیازمند تلاش پرتوان مسئولان

گروه اجتماعی - نماینده مردم همدان با بیان اینکه همدان در همه حوزه‌ها از شهادت تا تاریخ صاحب نام است گفت: همدان با همه ظرفیت‌های خود وارد کار شده است و هر کس که به دنبال توسعه و حرکت در استان است باید با تمام قوا وارد کار شود.

توسعه همدان؛ نیازمند تلاش پرتوان مسئولانبه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی سه شنبه، 29 آبان ماه در مراسم معارفه و تکریم استاندار جدید همدان اظهار کرد: امروز فصل جدیدی از تاریخ و توسعه استان آغاز شد.
وی با بیان اینکه مهندس نیکبخت مدیری کاربلد بود افزود: فضا و وضعیت استان هر روز بهتر از روز دیگر می‌شود، با وجود وضعیت اقتصاد کنونی کشور مدیریت استان و کسب رضایتمندی امری مشکل و سخت است.
حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه اکنون همه جا صحبت از هماهنگی و وحدت استان همدان است اضافه کرد: استان همدان در سال ۹۷، شاهد وقایع و رویداد‌های مهمی همچون همدان-۲۰۱۸، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پویا نمایی و ... بوده است.
نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه استان همدان در سازمان برنامه و بودجه به عنوان الگو و نماد گردشگری کشور مطرح است ادامه داد: امروز آقای نیکبخت نمی‌رود بلکه با حضور مهندس شاهرخی در پست استانداری ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه همدان در همه حوزه‌ها از شهادت تا تاریخ صاحب نام است گفت: همدان با همه ظرفیت‌های خود وارد کار شده است و هر کس که به دنبال توسعه و حرکت در استان است باید با تمام قوا وارد کار شود.
حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه هیچ استانی به اندازه همدان شبکه ریلی نداردادامه داد: استان همدان در مسیر توسعه همتراز با استان‌های اول کشور حرکت می‌کند، در همین راستا مدیران باید با همکاری و هم افزایی در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.
نماینده مردم فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت و کشور به دنبال رهبری حرکت کرده و همواره پای انقلاب و نظام خود خواهند ایستاد همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و قبل از ان ایستادند.
 وی ضمن قدردانی از خدمت ۱۵ ساله مهندس نیکبخت ابراز کرد: مهندس شاهرخی دارای نگاه اعتدالی و خوشفکر است که این خود می‌توانند در رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استان نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام

captcha