افتتاح 227 پروژه درمانی در همدان
کد خبر: 3765862
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

افتتاح 227 پروژه درمانی در همدان

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان،عنوان کرد: افتتاح۲۲۷ پروژه عمرانی در کمتر از یک و نیم سال از اقدامات صورت گرفته در زمان مدیریت ناصر نیکبخت است.

افتتاح 227 پروژه درمانی در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، حبیب اله موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، سه شنبه ۲۹ آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید همدان اظهار کرد: نیکبخت در زمان مدیریت خود در استان خدمات شایسته ای عرضه نمودند.

وی افزود: ساخت و ساز‌های وسیع در استان، ارتقاء کسب و کار، کاهش آمار بیکاری، افزایش زیر ساخت‌های استان، واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و ... از دستاورد‌های مهندس نیکبخت است.

موسوی بهار اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز افزایش بیش از ۸۰۰ تخت به تخت‌خواب‌های بیمارستانی استان، ساخت مرکز جامع سرطان در همدان، افتتاح۲۲۷ پروژه عمرانی در کمتر از یک و نیم سال از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمان پست مدیریت ایشان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: ۵۰ پروژه عمرانی در حال ساخت و ۲۷ پروژه دیگر نیز تا پایان دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، خرید و آماده سازی ۵ مرکز سی تی اسکن در شهرستان‌های شمال استان و ... از دیگر دستاورد های استاندار سابق همدان است.

موسوی بهار ادامه داد: دلسوزی برای مردم استان به ویژه جوانان، پشتیبانی از دستگاه‌های دولتی، کارگشایی،؛ خوشرویی و ارتباط با مسئولین و ... از ویژگی‌های شاخص مهندس نیکبخت است.

انتهای پیام

captcha