برگزاری جشن میلاد پیامبر در لبنان
کد خبر: 3765942
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
با حضور 800 نفر انجام می‌شود؛

برگزاری جشن میلاد پیامبر در لبنان

گروه بین‌الملل ــ «هل الدین الا الحب؟» عنوان جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) است که امروز به کوشش موسسه امام موسی صدر لبنان برپا می‌شود.

سید نجاد شرف‌الدین، مدیر موسسات امام صدر در لبنان در گفت‌وگو با ایکنا؛ با بیان اینکه جشن‌های بسیاری در موسسه امام موسی صدر لبنان برگزار می‌شود، افزود: در لبنان طوایف بسیاری از شیعه، سنی، مسیحی و ... زندگی می‌کنند. مسیحیان خود شامل کاتولیک‌ها، ارتدوکس‌ها و پروتستان‌ها هستند. آنچه ما از امام موسی صدر یاد گرفتیم و ربابه صدر، خواهر وی دنبال می‌کند، آن است که همه افراد با هر مذهبی در این جشن‌ها کنار هم باشند.

وی اظهار کرد: بسیاری از این افراد اهل صور (شهری مشهور به نام امام موسی صدر) هستند. علاوه بر مردم این شهر، مردم دیگر شهرها و ادیان نیز به حضور در جشن‌ها و دیگر مراسم‌ها دعوت می‌شوند. این اقدام به آن منظور انجام می‌شود که افراد ببینند موسسه امام موسی صدر با توجه به روش و سیره وی چگونه رفتار می‌کند.

شرف‌الدین درباره این جشن گفت: «هل الدین الا الحب؟» عنوان این جشن است که به مدت یک ساعت و با حضور حدود 800 نفر، امروز 30 آبان(21 نوامبر) برگزار می‌شود. پس از سخنرانی ابتدای جشن، مولودی خوانی خواهیم داشت که این برنامه با حضور دختران هفت تا بیست سال این موسسه که همگی یتیم هستند انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha