تجهیز ۲۰۰ میلیونی کتابخانه کانون‌های ‌مساجد کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3765966
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

تجهیز ۲۰۰ میلیونی کتابخانه کانون‌های ‌مساجد کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز کتابخانه‌‌های مساجد استان با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

تجهیز ۲۰۰ میلیونی کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۹ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر برای سعادت و رستگاری بشریت نازل شد، این کتاب برنامه زندگی برای بشر و مسیر رشد و تعالی برای انسان‌ها را مشخص می‌کند.
وی افزود: تاثیرعمیق کتاب بر گسترش فرهنگ و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون جامعه انکارناپذیر است.
سرپرست ستاد کانون‌‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌‌ها و برگزاری همایش«خوانش کتاب» یا قصه خوانی با هدف ایجاد پیوند بین دانش‌آموزان و مسجد در شهر یاسوج از جمله این برنامه‌‌ها است.
دولت‌آبادی تصریح کرد: بازدید از کتابخانه‌‌های نمونه استان با حضور کتابداران، به روز رسانی اطلاعات کتابخانه‌‌های مساجد استان، معرفی کتاب‌‌های مفید از طریق پیامک و فضای مسجد، تجلیل از نویسندگان کتاب در حوزه مسجد و دیدار کتابداران با مسئولان استان از دیگر برنامه‌‌های هفته کتاب و کتابخوانی در این استان است.
وی در ادامه از تجهیز کتابخانه‌‌های مساجد استان با اعتبار 200 میلیون تومان و توزیع بیش از پنج هزار جلد کتاب خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته امسال کتابخانه‌‌های مساجد استان تجهیز و امکانات لازم از قبیل میز، صندلی، قفسه و رایانه در اختیار آنان قرار داده می‌شود.
انتهای پیام

captcha