ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه ترویج فرهنگ عفاف‌ و‌ حجاب
کد خبر: 3765977
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه ترویج فرهنگ عفاف‌ و‌ حجاب

گروه اجتماعی - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی از ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و‌ ادارات شهرستانی در دو حوزه صیانت از حقوق شهروندان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد.

ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه ترویج فرهنگ عفاف‌و‌حجاب

غلامرضا فتح آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: در راستای تحقق مفاد مصوبه 566 شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغیه‌های ستاد مرکزی‌ صیانت از حقوق شهروندان، عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و‌ ادارات شهرستانی در دو حوزه صیانت از حقوق شهروندان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی ادامه داد: این ارزیابی‌ها در حوزه صیانت ار حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان در قالب 9 برنامه و 28 شاخص‌ و در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب 10 برنامه و 30 شاخص حول محورهای تعیین اهداف راهبردی، پایش و بررسی وضع موجود‌، آموزش و توانمندسازی‌ ارائه خدمات مشاوره‌ای، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی، توسعه خدمات الکترونیک، انجام پژوهش‌ها و تحقیقات راهبردی، عملیاتی، حمایت از آثار و تولیدات علمی، فرهنگی و هنری، تشویق و ترغیب فعالین در این دو حوزه، روان‌سازی قوانین و مقررات‌، فضا‌سازی و تبلیغات محیطی، نظارت و ارزیابی و ... انجام شد که میانگین نمرات دستگاه‌های اجرایی در مقایسه با سال قبل به طور نسبی بهبود یافته است.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی‌ و حقوق شهروندان استان بیان کرد: نتایج این ارزیابی‌ها به عموم مردم و وزارتخانه‌ها‌ اطلاع‌رسانی ‌و نهادهای مسئول برای اقدامات بعدی اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha