قرآن و عترت تا قیامت هدایت‌گرند
کد خبر: 3766047
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

قرآن و عترت تا قیامت هدایت‌گرند

گروه معارف ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ما باید به خواست خدا و سیره عترت عمل کنیم و قرآن و عترت تا قیامت هدایت‌گر هستند.

قرآن و عترت تا قیامت هدایت‌گرند

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز، 30 آبان‌ماه در بین دو نماز ظهر و عصر در بین متسابقان قرآن منطقه‌ای سپاه که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) هستیم و همه ما به یاد داریم که پیامبر از قرآن و عترت  دو هدیه نفیس و با ارزش یاد کرد و تاکید کردند که این دو جدا شدنی نیستند.

وی با بیان اینکه هم قرآن و هم عترت عصمت دارند، افزود: امروز پیروی از انسان‌ها سخت و خطرناک است و امروز هر کس بخواهد از مرادی  پیروی کند باید به قرآن و عترت روی آورد.

غلامی با بیان اینکه همان طور که قرآن می تواند در قیامت شفیع باشد عترت نیز می تواند شفیع باشد، تصریح کرد: ما سخت نیازمند به ارتباط به خدا هستیم و باید این ارتباطمان با خدا همیشه برقرار کنیم تا ظواهر زندگی وا را فریب ندهد.

وی با بیان اینکه فتنه دوران آخرالزمان  همه چیز را برای ما تاریک می کند، اظهار کرد:  در دوره آخرالزمان باید به قرآن و عترت پناه ببریم تا جزو نجات‌یافته‌گان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران  اظهار کرد: توجه به آیات قرآن  یکی از راه های شناخت خداوند است و خداوند خودش را در کلمات الهی قرآن متجلی کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ما باید به خواست خدا و سیره عترت عمل کنیم و قرآن و عترت تا قیامت هدایت‌گر هستند. 

وی با بیان اینکه نگاه به قرآن عبادت است، ادامه داد: انس با قرآن با توجه به مفاهیم قرآن و نیز تدبر در آن فیض عظیمی است که هر کس لیاقت مأنوس شدن با قرآن را پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام

captcha