اعلام برنامه دومین کاروان قرآنی منادیان وحدت در گلستان
کد خبر: 3766126
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

اعلام برنامه دومین کاروان قرآنی منادیان وحدت در گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ همزمان با هفته وحدت دومین کاروان قرآنی منادیان وحدت اقدام به برپایی محافل قرآنی در سطح استان گلستان کرده است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با هفته وحدت و در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، دومین کاروان قرآنی منادیان وحدت اقدام به برپایی 15 محفل قرآنی کرده است.
برپایی محفل قرآنی در مسجد جامع شهر نگین‌شهر، مسجد‌النبی(ص) شهر گالیکش، مسجد رضوی شهر گنبدکاووس، کاظم خوجه و حسینیه شهر کلاله و مصلای امام رضا(ع) شهر علی‌آباد کتول از جمله این برنامه‌ها است که همراه با نماز مغرب و عشا انجام می‌شود.
همچنین محافلی نیز در مسجد جامع و بی‌بی شیروان شهر گنبدکاووس، 30 آبان‌ماه، و در مهدیه مینودشت و مسجد خاتم‌الانبیا(ص) و قره تپه بهشهر، اول آذر و در  مسجد محمد رسول الله(ص) سیمین شهر، دوم آذر، در مسجد هجرت و محله مدرسی گنبد کاووس، نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه منابع طبیعی شهر گرگان و مسجد مصلای شهر خان‌ببین استان گلستان طی سوم آذر و همچنین مسجد جامع و بصیر آباد بندر ترکمن و قلعه جیق و مسجد نعمائیه شهر گمیشان استان گلستان طی دوشنبه، پنجم آذرماه اشاره کرد.
تلاوت قاریان ممتاز محلی و ارائه محفوظات توسط حفاظ این شهرستان‌ها در کنار قراء استانی و اجرای مسابقه حضوری، مولودی‌خوانی و همخوانی گروه تواشیح استانی و ارائه سبک زندگی قرآنی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم معنوی است.
این محافل گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان گلستان و به همت مؤسسات قرآنی استان گلستان و جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، با همکاری ادار‌ه‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه علمیه قم برپا شد.
انتهای پیام

captcha