نیت خرید خاک ذغال، 250 بخاری برای مناطق محروم شد
کد خبر: 3766161
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

نیت خرید خاک ذغال، 250 بخاری برای مناطق محروم شد

گروه جامعه ــ تعداد 250 بخاری جهت استفاده خانواده‌های کم بضاعت در مناطق محروم از محل اجرای امینانه نیات واقفین خریداری شد و در میان ساکنان مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و منطقه محروم خوروبیابانک توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوح‌الله نقوی، مسئول فرهنگی اداره اوقاف شرق و جنوب تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ از خریداری 250 بخاری از محل اجرای نیات واقفان خبر داد و گفت: این تعداد بخاری جهت استفاده ۲۵۰ خانوده کم بضاعت در مناطق محروم به ویژه مناطق زلزله‌زده سر‌پل‌ذهاب از محل اجرای امینانه نیات واقفین مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه 150 دستگاه بخاری به مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و 100 دستگاه نیز برای خانواده‌های ساکن در منطقه محروم خوروبیابانک ارسال می‌شود، گفت: این منطقه بعد از 40 سال، برای اولین بار گازکشی شده است و امسال به برکت نیات واقفان از دستگاه گرمایشی نیز بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام نقوی یکی از مهم‌ترین کارکردهای وقف در جامعه را رفع نیاز مردم دانست و گفت: 250 دستگاه بخاری به مبلغ 100 میلیون تومان از محل عواید موقوفات عبدالله فتوره‌چی، راضیه صدری، محمدابراهیم توسلی، عذرا سر، سید محمد صالح، سید محمد بنی‌هاشم، احمد رفیعی، سید اسدالله شکروی و محمدجعفر خباز اصفهانی خریداری شده است.

وی اظهار کرد: نیت تمامی واقفان اشاره شده خرید خاک ذغال در فصل سرما برای خانواده‌های محروم بوده است که به روزرسانی شده و بنا به نیاز روز به خرید بخاری تبدیل شده است.

انتهای پیام

captcha