آذربایجان‌غربی جزء امن‌ترین استان‌های کشور است
کد خبر: 3766223
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

آذربایجان‌غربی جزء امن‌ترین استان‌های کشور است

گروه اجتماعی ــ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه آذربایجان‌غربی، جزء امن‌ترین استان‌های کشور است، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی، امنیت و آرامش تمام کسانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند و قوانین را رعایت کرده و تعدی در حقوق دیگران ندارند را با اطمینان کامل تأمین می‌کند.

آذربایجان‌غربی، جز امن‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین اشتری، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز، 30 آبان‌ماه، در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، با تاکید بر اینکه هوشمندی، ولایت‌مداری، ایثار و جان‌فشانی مردم آذربایجان‌غربی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی بر همگان ثابت شده است، اظهار کرد: سند این ادعا، تقدیم بیش از ۱۲هزار شهید از این خطه در راه اسلام و انقلاب بوده و به برکت خون شهیدان، همدلی مردم و مسئولین، شاهد امنیت پایدار در سراسر جغرافیای استان هستیم.
وی بااشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی داشته‌اند ناامنی‌های موجود در منطقه را به داخل کشور انتقال دهند، خاطرنشان کرد: از دی‌ماه سال‌ گذشته تاکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چندین‌بار به دنبال ناامن‌کردن کشور بوده‌اند که با درایت مردم و هوشمندی نیروهای امنیتی هر بار ناکام مانده‌اند.
اشتری، حفظ امنیت، اقتدار و آرامش جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی خواند و بیان کرد: امروز نیروی انتظامی، امنیت و آرامش تمام کسانی که در ایران اسلامی زندگی می‌کنند و قوانین را رعایت کرده و تعدی در حقوق دیگران ندارند را با اطمینان کامل تأمین می‌کند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه آذربایجان‌غربی، جز امن‌ترین استان‌های کشور است، تصریح کرد: امنیت، یکی از مهمترین پیش‌نیازهای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و در مقطع حساس کنونی نیز با همدلی و انسجام مردم و مسئولین نظام تحت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم توانست با غلبه بر مشکلات و توطئه‌های دشمنان، کشتی نظام جمهوری اسلامی را به سلامت به ساحل برسانیم.
به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم از زحمات بیش از ۳سال خدمت سردار ناصر اصلانی با اهدای لوحی تکریم و سردار مسعود خرم‌نیا به مدت ۳سال فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.
انتهای پیام

captcha