برگزاری ۳۵ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در قشم
کد خبر: 3766274
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

برگزاری ۳۵ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در قشم

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از اجرای ۳۵ برنامه فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری ۳۵ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در قشم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: در طول هفته وحدت از ۲۹ آبان تا ۴ آذرماه، ۳۵ برنامه فرهنگی و قرآنی در مسجد‌های منتخب شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: سخنرانی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت قشم در مسجد جامع اهل سنت در شب ۱۲ ربیع الاول و برگزاری جشن ۱۷ ربیع الاول در مسجد النبی (ص) از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم اظهار کرد: تجمع بزرگ بانوان، مدیحه سرایی، آذین بندی شهر و ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته وحدت در قشم اجرا می‌شود.
حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی نیز در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان با شرکت دانش آموزان و دانشجویان جهت افزایش آگاهی جوانان و نوجوانان با سیره رسوال اکرم (ص) و اهمیت وحدت مسلمانان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: محفل انس با قرآن و جشن بزرگ نونهالان و مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha