گروه‌های سرود کانون‌های مساجد ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3766315
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

گروه‌های سرود کانون‌های مساجد ساماندهی می‌شوند

گروه اجتماعی- مدیر کل دفتر هنری و ادبی ستاد عالی کانون‌های مساجد گفت: سعی شد در راستای حمایت از گروه‌های سرود شهرستان‌ها نسبت به ساماندهی آنها گام برداریم که در استان یزد اولین قدم برداشته شد.

گروه‌های سرود کانون‌های مساجد ساماندهی می‌شوند

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از کانون مساجد یزد، مجتبی میرزایی نسب، مدیر کل دفتر هنری و ادبی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به برنامه های هنری این ستاد اظهار کرد: ما در راستای برنامه های اداره فرهنگی و هنری داریم که از سال های قبل در زمینه ساماندهی و شناسایی گروه های سرود فعالیت هایی را نیز آغاز کرده ایم.
وی افزود: در این زمینه جلسات کارشناسی و مشورتی ما تشکیل شد که توجه بیشتر به رشته های پرکاربرد مانند سرود و توجه به جریان سازی پیرو بیانات مقام معظم رهبری و ظرفیت خوب آن در کانون ها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کل دفتر هنری و ادبی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: ما در سطح کشور بالغ بر 900 گروه سرود داریم که سعی داریم با برنامه ریزی برای فعالیت های مستمر و مداوم و همچنین حمایت از گروه های سرود در این قالب گام های خوبی برداریم.
میرزایی نسب ادامه داد: یکی از اتفاقات مهم در این زمینه ساماندهی گروه های سرود شهرستانی بود که در استان یزد نیز اولین قدم برداشته شد و اولین گردهمایی گروه های سرود کانون های مساجد در سطح استان برگزار می شود که این اتفاقی بسیار خوب در سطح کشور است.
وی گفت: با توجه به این که استان یزد میزبان مرحله کشوری سرود نیز است ما فکر کردیم که این اجتماع بزرگ می تواند برنامه بسیار مناسبی در این جهت باشد.
مدیر کل دفتر هنری و ادبی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: این مراسم با حضور حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز پنجشنبه اول آذرماه در محل مهدیه شاهدیه یزد برگزار می شود که به عنوان مانوری عظیم از فعالیت های فرهنگی اعضای کانون های مساجد استان و به ویژه گروه های سرود است.
میرزایی نسب بیان کرد: ما سعی داریم با تمام توان علاوه بر بخش سرود در کارهای فرهنگی و گروهی و هنری دفاع کنیم و در راستای ارائه و ترویج مفاهیم انقلابی و ارزشی گام برداریم.

انتهای پیام

captcha