لباس روحانیت منتسب به تمام خوبی‌هاست
کد خبر: 3766325
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

لباس روحانیت منتسب به تمام خوبی‌هاست

گروه فرهنگی - مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که ۲۰ نفر از طلبه‌های لرستان هم‌زمان با ایام ولادت نبی مکرم اسلام به لباس روحانیت ملبس شدند، گفت: لباس روحانیت منتسب به تمام خوبی‌هاست.

لباس روحانیت منتسب به تمام خوبی‌هاست

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، امروز پنجشنبه، یکم آذر در مراسم عمامه‌گذاری رهپویان فقاهت و تزکیه طلاب حوزه علمیه لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهارکرد: این مراسم در قالب چهارمین مرحله جشن معرفت و مراسم عمامه گذاری طلاب برای شروع رسالت انبیا است.

وی با اشاره به این‌که علمای ما برای حفظ مکتب اهل‌بیت شهدای بزرگی را تقدیم کردند تا آموزه‌های قرآن زنده بماند، تصریح کرد: عمامه و لباس روحانیت لباس تبلیغ و تبیین مکتب اهل‌بیت است.

میناپور با ذکر این مطلب که ۲۰ نفر از طلبه‌های لرستان هم‌زمان با ایام ولادت نبی مکرم اسلام به لباس روحانیت ملبس شدند، تصریح کرد: لباس روحانیت منتسب به تمام خوبی‌هاست.

مدیر حوزه علمیه لرستان عمامه‌گذاری را افتخار گذاشتن تاج ملائک دانست و گفت: لباس روحانیت نقش موثری در ترویج مکتب اهل‌بیت و ارتقای سطح معنوی اهل‌بیت دارد.

وی با اشاره به این‌که مراسم عمامه‌گذاری به تناسب ایام مذهبی و به صورت سالانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: امید آن می‌رود که طلاب ما در همه حال شان این لباس را حفظ کنند.

انتهای پیام

captcha