اجرای طرح «هما» ویژه دانش‌آموزان یزدی
کد خبر: 3766335
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای؛

اجرای طرح «هما» ویژه دانش‌آموزان یزدی

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: طرح «هما» در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره‌ای در دبيرستان دخترانه فرهنگ ثامن الائمه اجرا شد.

اجرای طرح هما و ارائه خدمات مشاوره ای پلیس در یزد

سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی پلیس استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای طرح هما در استان اظهار کرد: این طرح در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره ای در دبيرستان دخترانه فرهنگ ثامن الائمه اجرا شد.
وی ضمن اشاره به حضور 4 نفر از مشاوران مركز مشاوره آرامش و كلانتري ها در طرح هما افزود: مشاوران پلیس در این طرح، درصدد ارتقای سطح مهارت ها و آگاهی های افراد جامعه هستند.
سرهنگ مزیدی ادامه داد: در این طرح مشاوران و مددکاران پلیس یزد ضمن حضور در این دبیرستان و ارائه آموزش به 240 نفر، 10 جلسه مشاوره فردی را نیز در زمینه مسائل خانوادگی برگزار کردند.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد ضمن اشاره به خدمات و فعالیت های مرکز مشاوره آرامش پلیس در زمینه های خانواده، فرزندپروری، حقوقی و اختلالات روانی گفت: مرکز مشاوره پلیس استان یزد همه روزه از ساعت 7 صبح الی 14 عصر و با تلفن 2183120 و 2183119 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان است.

انتهای پیام

captcha