هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس آغاز به کار کرد
کد خبر: 3766908
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس آغاز به کار کرد

گروه فرهنگی ـ طی مراسمی هفدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه سیصد و هفتاد و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هفدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس شب گذشته، 3 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برگزار شد.
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این مراسم گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با حضور ناشران استان‌های مختلف کشورمان طی یک هفته در شیراز برپا شده است.
وی افزود: دو سال است که در افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان فارس مراسم بزرگداشتی برای یکی از هنرمندان فرهیخته این استان برگزار می‌شود که در سال گذشته این مراسم را داریوش نویدگویی، ناشر بین‌المللی استان فارس برگزار کردیم.
سهرابی از برگزاری مراسم گرامیداشت پژمان ضیائیان، هنرمند عکاس استان فارس در این مراسم خبر داد و گفت: این هنرمند علاوه بر رشته عکس، در رشته‌هایی نظیر نویسندگی، پژوهشگری، شیرازشناسی و غیره زحمات فراوانی کشیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه 800 ناشر در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان بن به این نمایشگاه اختصاص یافته است.
یادآور می‌شود، هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس طی یک هفته همه روزه از ساعت 10 تا 19 میزبان علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.
انتهای پیام

captcha