ویژه‌برنامه‌های صدا‌ و سیمای سیستان‌ و بلوچستان در آستانه چهل سالگی انقلاب
کد خبر: 3766983
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

ویژه‌برنامه‌های صدا‌ و سیمای سیستان‌ و بلوچستان در آستانه چهل سالگی انقلاب

گروه فرهنگی - مدیرکل صدا‌وسیمای سیستان‌وبلوچستان گفت: امسال برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بسیاری با محوریت نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب تهیه و ضبط شده و 24 نشست نیز با نهادهای مختلف در این خصوص برگزار شده است.

محمود دولت کردستانی، مدیرکل صدا‌وسیمای سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: بهمن امسال، انقلاب اسلامی چهل ساله می‌شود و در کنار دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، رسانه نیز باید با تمام قوا پای کار بیاید و دستاوردهای انقلاب را به تصویر بکشد.
مدیرکل صدا‌وسیمای استان با تأکید بر نقش رسانه در تنویر افکار عمومی، اظهار کرد: اگر همراهی رسانه نباشد، شاید بسیاری از خدمات نظام اسلامی پنهان و ناگفته بماند.
وی افزود: رسانه باید علاوه بر روشنگری و بیان واقعیت‌ها و خدماتی که در این سال‌ها صورت گرفته، امید را نیز به جامعه القاء کند، زیرا این روزها دشمنان انقلاب اقدامات فراوانی در جهت سیاه‌نمایی و دلسرد کردن مردم انجام می‌دهند.
کردستانی بیان کرد: امسال برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بسیاری با محوریت نمایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب تهیه و ضبط شده و تعداد 24 نشست نیز با دستگاه‌های مختلف در این خصوص برگزار شده است.
وی ادامه داد: مجموعه مستند «چهل سند» از جمله این برنامه‌ها است که در آن، قرار است مدیران دستگاه‌های مختلف روبه‌روی دوربین قرار گرفته و خدمات آن سازمان را در طول این چهل سال بیان کنند.
مدیرکل صدا‌وسیمای استان بیان کرد: مستند سه قسمتی «شهید قاسم میرحسینی» قائم مقام لشکر 41 ثارالله، میزگرد «رهاورد»، برنامه «مهر ماندگار»، سه مستند فاخر در رابطه با شهدای مدافع حرم در استان و دو مستند فاخر با محوریت زندگانی آیت‌الله کفعمی و مولوی عبدالعزیز از مبارزان ضد رژیم طاغوت، از جمله برنامه‌هایی است که تا پایان امسال پخش خواهد شد.
وی افزود: مسابقه رادیویی 9740 در مورد شخصیت‌های انقلابی، میزگرد «گفتمان 40»، سه مستند رادیویی در خصوص زندگانی آیت‌الله طباطبایی، آیت‌الله کفعمی و مولوی عبدالعزیز، مستند رادیویی با محوریت تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر، نماهنگ و آنونس‌های تخصصی و پژوهش در مورد نقش مسجد حکیم زابل در مبارزات انقلابی از جمله برنامه‌هایی رادیویی در حال ضبط است.
کردستانی ضمن انتقاد از اینکه برخی مسئولان همچنان چهلمین سال انقلاب را جدی نگرفته‌اند، افزود: همه مسئولان باید علاوه بر اینکه وظایف خود را اجرا می‌کنند، در کنار آن یک‌سری اقدامات شاخص نیز به مناسبت چهلمین سال انقلاب برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام

captcha