بسیج؛ الگویی جهانی در منطقه
کد خبر: 3767052
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

بسیج؛ الگویی جهانی در منطقه

گروه اجتماعی ـ جانشین معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه با بیان اینکه بسیجیان حلّال تمامی مشکلات کشور هستند و پشت استکبار را به لرزه درآورده‌اند، گفت: بسیج امروز به الگوی جهانی در منطقه تبدیل‌ شده است.

بسیج یک الگوی جهانی در منطقه است

به گزارش ایکنا از سمنان، سردار هادی مقدسی، جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صبح امروز، 5 آذرماه در مراسم اجتماع چهارهزارنفری بسیجیان شاهرود با بیان اینکه بسیجیان حلال تمامی مشکلات کشور در عبور از گذرگاه‌های خطرناک هستند، اظهار کرد: 4۰ سال پیش بسیجیان حرکتی را اغاز کردند که تا به امروز به پشتوانه آن‌ها استکبار بالغ‌بر ۴۰ شکست را متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن گزینه نظامی را ناکارآمد دیده است، ادامه داد: با تهاجم فرهنگی به مقابله با بسیج برآمد و تلاش کرد تا با ایجاد فضای دو قطبی و تهدید اقتصادی، نظام را به‌زانو درآورد اما بسیج با انجام کار فرهنگی و هوشیاری تمام پاسخ آن‌ها را داد.

مقدشی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف عوامل اقتدار نظام است، یاداور شد: امروز آمریکایی‌ها از بسیجیان که برای کشورهایی همچون سوریه، یمن و گروه‌های حزب‌الله و انصار الله و ... الگو شدید می‌هراسند، زیرا می‌دانند  بسیجیان با گوش فرادادن به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب با دستور آتش به اختیار از همه این مراحل عبور کرده و کشور را مجدد بر قله پیشرفت و سازندگی قرار می‌دهند.

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه آمریکا در چهل سال گذشته هر چه در توان داشت برای سرکوب مردم به کاربست اما در این راه موفق نشد، متذکر شد: امروز عناصر ماسونریها در کشور وجود دارند که رهبر معظم انقلاب از آن‌ها به عنوان نفوذی یاد می‌کنند.

مقدسی با بیان اینکه سال گذشته آمریکایی‌ها ۱۷ شکست از ملت ایران خوردند که یکی از این موارد دستگیری سربازان آن‌ها در خلیج فارس بود، اذعان کرد: علیرغم آنکه جنگ را آمریکایی‌ها بر ما تحمیل کردند و با ۷۰ کشور روبرو بودیم اما بسیجیان توانستند از آن جنگ با سربلندی بیرون آیند.

انتهای پیام

captcha