انتشار ماهنامه خیمه پس از 6 ماه وقفه
کد خبر: 3767317
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

انتشار ماهنامه خیمه پس از 6 ماه وقفه

گروه ادب ــ ماهنامه فرهنگی دینی «خیمه» پس از شش ماه وقفه در انتشار، روی پیشخوان نشریات رفت.

انتشار ماهنامه خیمه پس از 6 ماه وقفهبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ ماهنامه فرهنگی، دینی و مجالس حسینی «خیمه» که از شش ماه پیش به دلیل گرانی کاغذ و مشکلات مالی، نتوانسته بود، به چاپ برسد، پس از این مدت با شماره 127 به پیشخوان نشریات رفت.
این شماره از ماهنامه، دومین شماره در سال جاری است و پرونده ویژه به «آزاداندیشی دینی» پرداخته است. در این ماهنامه، با افرادی از طیف‌های مختلف مانند سعید زیباکلام، گلشنی، آیت‌الله فقیهی، حجج‌الاسلام واعظی و خسروپناه گفت‌وگو شده است. حجت الاسلام خسروپناه معتقد است: هیچ‌وقت اینقدر آزادی بیان نداشتیم.
گزارشی درباره پایان‌نامه‌ای خاص با موضوع برجام در قرآن، میزگردی درباره علل خلوت شدن مساجد و چند روایت از پشت‌پرده زندگی طلاب، روحانیان و همسران آن‌ها به قلم خودشان از مطالب دیگری است که در این نشریه جای گرفته است.
با مهدی فیروزان مدیر عامل شهرکتاب و اسماعیل آذری‌نژاد، روحانی قصه‌گوی معروف نیز گفت‌وگوهایی انجام شده که خواندنی است. «نقد قول مشهور» نیز یادداشت سیدهادی طباطبایی است.

یادآور می‌شود، ماهنامه خیمه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدرضا زائری به صورت ماهانه منتشر می‌شود، اما به دلیل مشکلات مالی، تاریخ چاپ شماره بعدی این ماهنامه مشخص نیست.
انتهای پیام

captcha